مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش علت انتخاب سازمان سنجش برای برگزاری آزمون آموزش و پرورش را عملکرد بهتر و نگاه تخصصی به برگزاری آزمون‌ها دانست.

به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به آدرس  http://amozesh-parvaresh-94.blog.ir ،  محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان علت واگذاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سازمان سنجش کشور را عملکرد بهتر این سازمان در برگزاری انواع آزمون های رسمی کشور نظیر کنکور سراسری دانست و خاطر نشان کرد: سازمان سنجش در برپایی آزمون ها از سابقه و تجربه خوبی برخوردار است و سعی بر این است که آزمون آموزش و پرورش هم با نهایت دقت و صحت انجام شود، بنابراین بهترین گزینه سازمان سنجش بود.

وی همچنین از لحاظ شیوه ی برگزاری آزمون ، طرح سوالات استاندارد و مرتبط نیز سازمان سنجش را مورد صلاحیت آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد: تمام این عوامل سبب شد تا با این سازمان توافقات لازم انجام شود.


مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا آزمون استخدامی آموزش و پرورش در زمان برگزاری آزمون هماهنگ دستگاه های دولتی در ابتدای سال انجام نشد ، گفت: آزمون برگزار شده آزمونی عمومی بود که در صورت پذیرش افراد، تعیین صلاحیت تخصصی توسط سازمان های مربوطه انجام می شود اما آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، آزمونی تخصصی است .

محمد فاضل درخصوص سهمیه پذیرش در آزمون هم تصریح کرد: در همه رشته ها و جنسیت صرفا براساس نیازهای استانها پذیرش انجام می شود و بعد از آن مطابق با شرایط آموزش و پرور ش و برنامه های موجود برای کیفیت بخشی به فعالیت معلمان ،دوره های آموزشی مبتنی بر رویکردهای آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین برای پذیرفته شدگان در نظر گرفته شده است.



برای دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آموزش و پرورش اینجا را کلیک کنید

مرجع دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94