۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

نمونه سوالات مصاحبه حضوری استخدامی آموزش و پرورش 1394 و 1395

نمونه سوالات مصاحبه حضوری استخدامی آموزش و پرورش 1395 - معتبر - کامل در حد رایگان

نمونه سوالات مصاحبه حضوری استخدامی آموزش و پرورش 1394 و 1395

این مجموعه آموزشی باتوجه به سوالات و مصاحبه های ادوار گذشته و عقیدتی سیاسی به همراه جزوات و آموزش نکات شرکت در مصاحبه ها ، سوالات روانشانسی و تشخیص شخصیت به همراه نکات مهم و تجربیات مصاحبه دهندگان قبلی جهت کمک به داوطلبین شرکت در مصاحبه حضوری آموزش و پرورش تدوین و عرضه گردیده است.


– این مجموعه دارای محتویات سوالات عقیدتی و احکام ، اطلاعات عمومی ، سیاسی ، قانونی ، اجتماعی ، روانشناسی به همراه نکات کلیدی شرکت در مصاحبه های حضوری و جزوه تجربیات شرکت کنندگان در مصاحبه های حضوری بوده که می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در آخرین مرحله گزینش و استخدامی وزارت آموزش و پرورش باشد.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1394

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1394 فقط در http://amozesh-parvaresh-94.blog.ir


بر ۵ آبان ۹۴: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به هفته دوم آبان موکول شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی مشاغل آموزش و پرورش در هفته آینده اعلام خواهد شد.
وی افزود: در این آزمون ۳۰ درصد از سهم پذیرش مربوط به‌ مصاحبه داوطلبان و ۷۰ درصد مربوط به سهم آزمون است.
توکلی ‌در پایان گفت: تاریخ قطعی برای اعلام نتایج در آزمون استخدامی ‌پیمانی مشاغل آموزش و پرورش سال ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
گفتنی است؛ قرار بود نتایج این آزمون اواخر مهرماه اعلام شود که به هفته دوم آبان موکول شد.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

این وبگاه صرفاً جهت معرفی نمونه سوالات کمک آموزشی استخدامی آموزش و پرورش ایجاد شده و وابسته به هیچ اداره ، سازمان ، نهاد و یا شرکت دولتی نمی باشد/موفقیت شما آرزوی ماست/
دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش ,منابع آزمون استخدامی اموزش و پرورش در سال 99,نمونه سوالات استخدامی اموزش و پرورش در سال 99 ,سوالات ادوار گذشته استخدامی آموزش و پرورش ,سوالات ادوار گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش ,دفترچه ادوار گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش ,سایت سوالات استخدامی آموزش و پرورش ,سایت نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش ,دانلود رایگان منابع استخدامی آموزش و پرورش ,دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 99