نمونه سوالات آزمون استخدامی هنرآموز معدن آموزش و پرورش را در این پست از سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94 برای کارجویان و داوطلبین گرامی قرار داده ایم.


– در آزمون های استخدامی مهم از قبیل آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سراسر کشور برگزار می گردد و از اهمیت بالایی در بین استخدام های دولتی دارد .


گروه آموزشی ما اقدام به ارائه بسته ای جدید برای آمادگی در آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش (رشته هنرآموز معدن آموزش و پرورش) نموده است، که این مجموعه شامل دفترچه آزمون  عمومی و تخصصی رشته شغلی هنرآموز معدن  آموزش و پرورش در تاریخ ۱۳۸۹/۳/۷ می باشد. مزیتی که خرید این مجموعه از فروشگاه ایران عرضه برای مشتریان خود دارد تکیه محتوای سوالات بر آزمون های قبل آموزش و پرورش و عدم استفاده از هر گونه سوالات تألیفی و گردآوری شده می باشد. کارشناسان ما بر این باورند که این مجموعه عاملی مهم برای آمادگی شما در این آزمون بوده و قدمی مهم برای موفقیت در آن خواهد بود.


+ این بسته سوالات تخصصی و عمومی هنرآموز معدن ، جهت مطالعه داوطلبین گرامی متقاضی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیه رشته های مورد پذیرش در این شغل از قیبل رشته های معدن و سایررشته های مورد قبول در این رشته شغلی بوده و شامل محتویات زیر می باشد.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته حاوی :

++ عین سوالات برگزار شده ادوار گذشته شامل مواد زیر :

+ 50 سوال تخصصی هنر آموز معدن ( آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 89 )
+ 100 سوال عمومی هنرآموز معدن ( آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 89 ) با جواب
+ 60   سوال عمومی هنرآموز معدن ( آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 86 ) با جواب
+ 60   سوال عمومی هنرآموز معدن ( آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 84 ) با جواب
همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//