سوال و جواب ها و نظرات شما در مورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94



کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۷

ساعت ارسال : ۰۱:۲۴

کد دیدگاه : 425286

امان از شرایط سنی لیسانس که خیلی پایینه دیگه دارم سکته میکنم وای خدا ……….



کاربری : مهسا

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۷

ساعت ارسال : ۰۱:۰۲

کد دیدگاه : 425273

:( بعداینهمه انتظار این انصاف نیست شرایط سنی اینقدربه ضررمادهه شصتیابشه.خیییلی ناراحت شدم وضدحال بودخییییییلی :(
۰+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۷

ساعت ارسال : ۰۰:۴۵

کد دیدگاه : 425254

رشته فوق لیسانس برق میتونه شرکت کنه؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا یکی جواب بده
۰+
پاسخ

    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۰۷ ۰۱:۰۲:۵۷
    پاسخ

    هنوزمعلوم نیست که

کاربری : فاطیما

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۷

ساعت ارسال : ۰۰:۴۲

کد دیدگاه : 425252

ببخشید در این آزمون فقط کسایی که بعدا قراره معلم بشن شرکت میکنن,یا کسایی رو هم قبول میکنن برای کارمند دفتری یا حسابدار که تو مدرسه ها یا خوده آموزش پرورش مشغول بشن؟
۰+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۶

ساعت ارسال : ۲۳:۵۸

کد دیدگاه : 425199

عزیزان ه راهنماییتون نیاز دارم. من میخوام مدرک ICDL بگیرم. گفتن انتخاب با خودته که بخوای آفیس ۲۰۰۳ باشه یا ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ ولی من ۲۰۰۳ رو تقریبا بلدم. تو آزمون های اخیری که سازمان سنجش برگزار کرده سوالات از کدوم آفیس بود؟ ممنون میشم راهنماییم کنین تا تصمیم بگیرم چیکار کنم
۰+
پاسخ


کاربری : امیدوار

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۶

ساعت ارسال : ۲۳:۵۲

کد دیدگاه : 425191

دوستان گرامی من که رفتم اعتراضم به شرایط سنی را در قسمت ارتباط با وزیر در سایت آموزش و پرورش گذاشتم.
شما هم برید اون جا به خود وزیر پیام بدبد. باور کنید تاثیر داره.
شتاب کنید.
۰+
پاسخ

کاربری : حسین چ

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۶

ساعت ارسال : ۲۳:۳۸

کد دیدگاه : 425167

تورو خدا این شرایط سنی راببریدبالا
۱+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۶

ساعت ارسال : ۲۳:۳۷

کد دیدگاه : 425166

پاسخ

من نمیدونم چی بگم.یه سری اداره ها برا فرزندان کارکنانشون امتیازاتی قایلن که صداشو هم در نمیارن.اونوقت نمیدونم چرا آموزش و پرورش همچین موضوعی رو مطرح کرد که تازه الان هیچ امتیازی و سهمیه ای برا فرزندان فرهنگی قایل نشده فقط یه جوی ایجاد کرده که همه فک میکنن این امتیاز وجود داره.من فرزند فرهنگیم اصلنم راضی نیستم سهمیه ای وجود داشته باشه دوست دارم با توانایی خودم قبولشم همه تلاشمم میکنم اگه شرایط شرکت در آزمون برام وجود داشته باشه و از اینکه سهمیه ای ندارم هیچ ترسی نیس..
۶+
پاسخ

    نقل قول : سانازدر : ۹۴/۰۵/۰۷ ۰۰:۲۳:۴۱
    پاسخ

    من که پدرم فرهنگی بوده دل خوشی از این وزارتخونه ندارم,خیلی امیدوارم تو ارگانهای دیگه استخدام بشم,اگه فرصت انتخاب از بین چند تا گزینه داشته باشم مطمئنا کار کردن برا این وزارتخونه انتخاب اخرمه هر چند که برا یه خانم خیلی راحت تر و بهتره که یه معلم باشه تا کارمند....

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۰۶

ساعت ارسال : ۲۳:۳۵

کد دیدگاه : 425163


سلام این فرمی که اومدمربوط بود به فرزندان شهدا وجانبازان پس فرزندان آموزش وپرورشی وایثارگران براشون هنوز فرمی نیومده؟