کاربری : حسن

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۰۰:۰۹

    کد دیدگاه : 467895

    سلام ادمین عزیز
    از ویرایش اطلاعات و بالاخص وضعیت بومی بنطرت خبری میشه؟امکانش هست ینی؟ :(
    ۰+
    پاسخ
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۲۸ ۰۰:۵۷:۱۸
        پاسخ

        امکانش هسست با توجه به تجربه ولی مورد قطعی نیست

    کاربری : یه بیچاره

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۷

    ساعت ارسال : ۲۳:۲۶

    کد دیدگاه : 467837

    چقد شماها امیددارین! خوشبحالتون
    ۰+
    پاسخ
        نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۲۸ ۰۰:۳۸:۲۱
        پاسخ

        تحت هیچ شرایطی آدم نباید ناامید بشه … ناامیدی مال شیطان هست

    کاربری : رضا

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۷

    ساعت ارسال : ۲۳:۰۸

    کد دیدگاه : 467815

    سلام ادمین جان سوالات تخصصی در حد سوالات ارشده
    ۰+
    پاسخ
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۲۷ ۲۳:۱۶:۰۴
        پاسخ

        خیر هرچند که کسی از آزمونهای سنجش و آنچه که خواهد شد نمیتونه اطلاع داشته باشه

    کاربری : reza 65

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۷

    ساعت ارسال : ۱۸:۳۹

    کد دیدگاه : 467536

    پاسخ

    سلام.
    دوستان کتاب های دوره فنی و حرفه ای رو از کجا میشه خرید؟؟ خودم برای هنر اموز حسابداری میخام تهیه کنم.
    ۲+
    پاسخ
        نقل قول : حسیندر : ۹۴/۰۵/۲۷ ۲۰:۳۹:۱۷
        پاسخ

        من مشکل شما دارم من کتابها دانلود کردم ,آیا آدم تو مدت به این کمی میتونه بخونه لطفا مرا راهنمایی کن
            نقل قول : عبددر : ۹۴/۰۵/۲۷ ۲۲:۵۹:۰۱
            پاسخ

            رشتتون؟ به نظرم اگر وقت نمیکنی سعی کن رو چندتاشون که تسلط بیشتری داری سرمایه گذاری کنی.
        نقل قول : عبددر : ۹۴/۰۵/۲۷ ۲۲:۵۵:۲۰
        پاسخ

        هر کسی دوست دار کتابهای هنرستان را دانلود کنه میتونه به سایت زیر بره و از سمت راست رشته خودش را انتخاب کنه.
        http://www.chap.sch.ir
        رضا جان ببین اینا بدردت میخوره؟
        ۱- کتاب های سال دوم حسابداری بازرگانی :
        http://www.chap.sch.ir/category/143
        ۲- کتاب های سال سوم حسابداری بازرگانی :
        http://www.chap.sch.ir/category/144
            نقل قول : reza 65در : ۹۴/۰۵/۲۸ ۰۰:۳۰:۴۴
            پاسخ

            عبد عزیز من تمام اینها رو از این ادرسی که دادین دو شب پیش دانلود کردم اما گفتم شاید خود کتابها رو بخرم راحت تر مطالعه کنم تا فایل پی دی اف انها رو..حجم مطالب واقعا زیاده و باید روزی شش ساعت مطالعه کرد تا به حد مطلوبی رسید و شاید بهتر باشه حداقل یک درس رو بیخیال خوندن شم

    کاربری : ناشناس

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۷

    ساعت ارسال : ۱۸:۱۶

    کد دیدگاه : 467488

    سلام اصول تعلیم وتربیت با تعلیم و تربیت اسلامی فرق می کنه کدوم رو بخونیم نمونه سوالات از تعلیم و تربیت اسلامی آمده حالا سنجش منظورش کدوم یکیه