کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۲۳:۵۲

کد دیدگاه : 469940

خوب نتایج از وقتی بیاد. برم مصاحبه انشاالله که درسم تمام بشه شاید یک فرجی شد امید هست اینا فکر کنم از بهمن برنامه دانشگاه فرهنگیان که منم تمامه تا اون وقتی برام دعا کنید توکل به خدا……..
۰+
پاسخ

کاربری : پ

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۲۳:۳۸

کد دیدگاه : 469934

س ایا سرباز معلمان حق التدرسی میشوند؟ لطفا جواب بدین.
۰+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۲۰:۴۴

کد دیدگاه : 469843

پاسخ

بچه ها من هنوز یک ترم دیگه داشتم ثبتنام کردم به نظرتون وبه مصاحبه گیر خواهند داد.
۰+
پاسخ

    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۲۱:۴۶:۴۱
    پاسخ

    “تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائـم و پایـان خـدمت وظیفـه عمـومی و محاسـبه سـن داوطلبان، آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.”
    طبق نوشته دفترچه شما اجازه شرکت در این آزمون را نداشتی. البته اگر برای کارشناسی ناپیوسته یا ارشد میخونی و با مدرک پایین ترت ثبت نام کردی شاید به مشکل بر نخوری ولی اگر برای همان مقطع که الان مشغول هستی ثبت نام کردی تا آنجا که می دانم در صورت قبولی هم شما را در مصاحبه رد خواهند کرد.
    نقل قول : حمیددر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۲۲:۲۰:۲۰
    پاسخ
/////
    گیر چیه؟؟؟ ۱۰۰ درصد رد هستی. چون باید دروس قبل ۲۱ مرداد پاس شده باشه
        نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۳۱ ۰۰:۰۵:۰۱
        پاسخ

        برای همان که ثبتنام کردم میخوام .توکل به خدا..

کاربری : زینب

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۱۹:۱۴

کد دیدگاه : 469801

پاسخ

از میان کسانی که برای دعای باران به بیابان میروند تنها کسانی چتر دارند به رحمت خدا امید دارند.
۴+
پاسخ

    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۲۰:۵۱:۵۵
    پاسخ

    بچه ها من یک ترم دیگه داشتم ولی ثبتنام کردم اشکال داره.
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۲۲:۴۲:۱۹
        پاسخ

        بله متأسفانه به مشکل بر خواهید خورد. منتها حداقل از بابت کسب تجربه و محک آزمون رو شرکت کنید
    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۲۳:۵۴:۳۱
    پاسخ

    کی گفته؟ شاید یکی بخواد زیر بارون خیس بشه…. مخصوصا اگه خشکسالی باشه…

کاربری : مهسا

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۱۳:۵۳

کد دیدگاه : 469585

سلام . خسته نباشید جناب ادمین گفتین جمعه یاداوری کنم واسه جزوه.
۰+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۲:۰۲
    پاسخ

    سلام
    اینجا کلیک کنید

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۱۲:۵۹

کد دیدگاه : 469541

پاسخ

سلام از دوستانی که اطلا عات ثبت نا مشون نیاز به ویرایش دارد خواهش میکنم به سایت پرسش سنجش بروند وپیام مبنی بر ویرایش مجددبگذارند تا ترتیب اثر بدهند ادرس را ادمین عزیز در چند صفحه قبل گذاشتند با تشکر
۱+
پاسخ

    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۸:۴۵
    پاسخ

    سلام
    دوست عزیز من که تا الان سه چهار بار پیام گذاشتم برای سنجش برای ویرایش اطلاعات شماهاهم اگه پی ام بدین به سنجش شاید یه فکری به حالمون بکنن
    نقل قول : ایوبدر : ۹۴/۰۵/۳۰ ۱۳:۲۵:۱۵
    پاسخ

    سلام دوست عزیز من ک تا الان چهار بار پیام برای سنجش گذاشتم اگ بقیه دوستان هم بزارن شاید یه فکری برامون بکنن

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۳۰

ساعت ارسال : ۱۰:۳۸

کد دیدگاه : 469436

سلام ادمین جان باشه ما دوباره به بخش پرسش سنجش میرویم وپیام مبنی بر امکان ویرایش مجدد را برایشان میگذاریم خواهشمندم شما هم پیگیری کنید وجواب را از طریق همین سایت به اطلاع همگان برسانید خدا خیرتون بده تنها منبعی که جوابگوی ماست شمایید ممنون