با سلام:: کارای عزیز امروز دوباره وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد گرفتت نظرات برخی از کابرا رو در همین باره می بینیم:::
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
ناشناس
09:18 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
چند نفر باید بعد از استیضاح رای ندهند تا وزیر برکنار شود؟
اصولا در کل برای استضیاح چند رای و برای برکناری چند رای نیاز است؟
حسین در پاسخ به "ناشناس"
... اگر نصف به علاوه یک نفر از حاضرین در رای گیری استیضاح رای به برکناری وزیر بدهند وزیر عزل می شود. پاسخ
10:06 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "حسین"
... من معلم متاسفم از رای نمایندگان موافق وزیر
معلم ناامید(مهربانی) پاسخ
12:39 چهارشنبه 3 تیر 1394
مهدی در پاسخ به "ناشناس"
بقیه در اامه مطلب....
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
... خوب شما بیا وزیر شو مشکلاتتان که عمدتا مادی هست با این خزانه ....معجزه کن ی! پاسخ
13:55 چهارشنبه 3 تیر 1394
اسماعیل در پاسخ به "ناشناس"
... بابا نمیدونی اینها همه سیاست بازیه به فکر من و توی معلم که نیستند. پاسخ
14:01 چهارشنبه 3 تیر 1394
حامی فرهنگیان در پاسخ به "حسین"
... عزیزان ! چند هفته پیش که زمزمه استیضاح فانی شد به کاربران گفتم که نمایندگان ، فانی رو برکنار نمی کنند .
از اولش معلوم بود که این کار فقط واسه گرفتن امتیازات ویژه از فانی است . یا علی ! پاسخ
12:58 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "حامی فرهنگیان"
... بله در استان ما این امتیازه گرفته شده. رئیس آموزش و پرورش رو به فانی تحمیل کردند پاسخ
15:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "حسین"
... احتمالا رای نیمی دیگر از وزرا ممثل همیشه متنع بود.
متاسفم
چرا از معلمین رای گیری نمی شود؟؟؟ پاسخ
14:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... معلما رو همه باید حق التدریسی کنن،
هر کس هم دوس نداره ادامه نده،
چیزیکه هست جوون محتاج کار،
فقط کارشون اعتراض کردنه،
تو سال 3 ماه مفید هم کار نمیکنن،
همش تعطیلن پاسخ
12:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
دکتر مهدی ا. در پاسخ به "ناشناس"
... من معلم نیستم. ولی خدمت شما هموطن گرامی باید عرض کنم که در کارهای دولتی فقط معلمان هستند که روزی 4-5 ساعت کار مفید انجام می دهند. شما حاضری با ماهی 1 ملیون هرروز سر کلاسی بری که 30-40 بچه سر کلاس هستند. آموزش به کسائی بدی که تازه آموختن رو شروع کردند. هی سر کلاس بگی ساکت به بچه هائی که ذاتشوون شلوغ کردنه. فقط می گم شما با بی انصافی قضاوت می کنی!!! پاسخ
13:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
صیام در پاسخ به "دکتر مهدی ا."
... برادر انصاف داشته باش تنها قشری که در جامعه وقت زیاد میارند معلمین هستند و اکثرا هم دو شغله هستند کی معلمی دیگری آزاد و خرداد و تابستان هم که 4 ماه تعطیل هستند و کلاسهای خصوصی هم که واولا حالا 30 و 40 نفر دانش را در هفته 16 ساعت کار در یک هفته پاسخ
14:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
lحق جو در پاسخ به "ناشناس"
... شما چه کاره ای که واسه معلمان زحمت کش که برای فرزندان این مرز و بوم از جانشان مایه می گذارند تعیین تکلیف می کنی؟تارهای صوتی 80درصد معلمها بخاطر توضیح و تدریس جهت پیشرفت فرزندانمان پاره شده است که حقوقشان پاسخگوی طبابت حنجره انها نیست.متاسفم برای شما و امثال شما که فکری سطحی نگر دارید و نان حلال و پر زحمت این قشر را زیر سوال می برید. من اگه بجایی رسیده ام مدیون معلمان عزیز و زحمت کش خود هستم و دست یکایک انها را بوسه اران میکنم. زندگی مرفه داشتن حق انهاست. پاسخ
13:08 چهارشنبه 3 تیر 1394
lمحمد در پاسخ به "ناشناس"
... به تناسب حقوقی که میگیریم انتظار بیشتر از این نباید داشت. تفکر امثال جنابعالی موجب بروز نابسامانیهای امروز آموزش و پرورش شده است . پاسخ
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
13:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
نبی در پاسخ به "ناشناس"
... سلام ناشناسی که گفتی معلما را باید حق التدریس کنن!
دلیل شما برای این حرف چیست؟آیا چون جوان بیکار زیاد هست باید معلما را حق التدریسی کرد؟
اینجوری باشه همه کارمندا ن باید روزمزدی بشن,چون جوان بیکار زیاده.
اونوقت سنگ روی سنگ نمی مونه.
حرف کارمندان آموزش و پرورش هماهنگی حقوق با سایر کارمندان هست.
درباره 3 ماه تابستان کلاس بدهند ما معلما سر کلاس برویم. پاسخ
13:22 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم در پاسخ به "ناشناس"
... شما حاضری 3 ماه تعطیل باشی اما حقوق 2 میلیونی بشه 1 میلیون!؟اینکه شما تعطیل باشی و حقوقت پایین باشه مزیت نیست ضمنا اساتید دانشگاه با تعطیلات بیشتر و ساعت کاری کمتر حداقل 4 برابر معلم حقوق میگیرند اما شما کاری با اساتید و سایر ارگان ها ندارید چون شما یاد گرفته اید که در مقابل معلم قرار بگیرید پاسخ
13:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
طاها در پاسخ به "معلم"
... استاد دانشگاه کجا و معلم ساده کجا ؟
شما حاضرین الان 10 سال اضافه درس و پژوهش کنین و از زندگی بزنین بشین استاد دانشگاه تازه اونم بعد چندین سال تعهد و شرایط سخت بورس که نصیب درصد اندکی از اون جمع دکترا گرفته میشه؟
قیاس مع الفارق پاسخ
14:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "طاها "
... اون استاد دانشگاه باشکوه!!! هم حاصل تلاش همین معلمهای ساده بوده... پاسخ
15:22 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم در پاسخ به "ناشناس"
... الان یه فروشنده ساده یا یه پادو حقوق ماهیانش یک و نیم میلیونه حالا یه معلم با مدرک لیسانس و پنج شش سال سابقه یک میلیون حقوق میگیره تقریبا یک سوم کارمندای دیگر دستگاه های دولتی هیچ مزایایی هم برای ما نیست نه حق مسکن حق غذا و تردد نه پاداش های مناسبتی من با حقوق یک میلیون روزی صد کیلومتر مسافت را برای رفت و آمد به مدرسه میرم و میام ماشینم ندارم از تهران تا قرچک
یک ساعت درس دادن به سی تا پسر هنرستانی آدمو پیر می کنه حرص درس نخوندن بچه مردمو باید خورد حرص وضعیت بد فرهنگی بچه ها رو باید خورد فقط هر کسی میرسه میگه یه ماه تعطیلی الان تو یه ماه من باید چی کار کنم پول که نداریم بریم بگردیم همش تو خونمونیم فکر کردی الان دارم تو تعطیلی کیف دنیارو می کنم کسی به من برای سه ماه کار نمیده که باید یه ماه منتظر باشم دوباره مدرسه باز بشه برم سر کارم امروز سوم ماه فقط دویست هزار تومن تو حساب من مونده حالا تا آخر ماه به نطرت چی کار کنم مارو درگیر قسط و وام کردن هیچس هم ندارم نه خونه نه ماشین پاسخ
14:08 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اگه وجدانشون اجازه بده کلاس درس رو به ایام درس تعطیل کنن و 3 روز فرزند شما تو خیابون عاطل و باطل باشه اونوقت می فهمی کار می کنن یا نه. اعتصاب معلمین فقط تو روزهای پنجشنبه و تعطیل بوده.
کافیه بگن دیگه کار نمی کنن. ببین خانواده ها تو ایام تحصیلی چی میکشن. پاسخ
14:20 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... شما معمولا 8 ساعت سر کار هستین، دو سه ساعت هم که مشغول خرید و تو راه هستن، 8 ساعت هم خواب هستین. جمعا میشه 18 تا 19 ساعت. می مونه 4 تا 5 ساعتی که شمابا یکی دو تا بچه خونه هستین از پسش برنمیاین و زد وخورد دارین.
حالا بچه ها تون رو روزی 6 ساعت میفرستین مدرسه،توی یک کلاس 30 تا بچه هستن،معلم هم باید اونا رو ساکت کنه، هم چیز یادشون بده هم تربیت کنه(چون اصولا شما وقت این کار رو با توضیحات بالا ندارین). بهتره در نظرات خودتون تجدید نظر اساسی کنین. پاسخ
14:26 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... تو آدم بی خبر از علم و دانش و وضعیت آموزش و پرورش هستی لطفا پایت را در کفش بزر گان نکن پاسخ
14:26 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... به شما چه ۳ماه تعطیلن ؟
حالا مثلن کارمندای فلان ارگان چقد کار میکنن ؟
میری تو ادارات همه رفتن پی کار خودشون ...
کسی تو ادارات جوابگو نیست ....
معلم میره دورترین روستاها و دورترین نقاط خدمت میکنه ...میره جایی که اگه امثال تو رو بفرستن خوابت نمیبره بچه جان .... پاسخ
14:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
سامان آزاد در پاسخ به "ناشناس"
... چطوری میشه که یک دفعه تصمیم به استیضاح می گیرید و یکدفعه رای اعتماد می دهید.
یا عجله برای استیضاح اشتباه بوده و یا این رای اعتماد که داده اید اشتباه است.
نمایندگان محترم امیدوارم د رخلوت خود کمی فکر کنید. پاسخ
12:18 چهارشنبه 3 تیر 1394
علی
09:45 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
شمامدیران مدارس راکه بازدوبند مدیر شده اند را فراموش کر ده اید ویقه وزیر چسبیده اید اوگناهی نداردمقصر اصلی مدیران مدارس اندکه باعث نارضایتی دربین معلمان شده اند 1تقاضای تشویقی برای عد ه ای2دادن نمره ارزشیابی بالا به عده ای خاص وفشارمضاعف درجهت بدست آوردن ر تبه مدرسه ونمونه شد ن به هرشکل ممکن و......
میلاد در پاسخ به "علی"
... مشکل شما تشویقیه بیا بریم محضری همه تشویقیا من مال شما ارزیابیتم بشه 100000 بعد برو بده گوجه بخر ...
والا پاسخ
10:45 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "علی"
... آموزگاران گوشت قربانی شده اند. سیصد وبیست هزار تومان از کادر دفتری کمتر می گیرند پاسخ
12:14 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اونوقت چقدر کمتر کار میکنن؟؟؟؟ پاسخ
12:25 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... شما هر وقت تونستی یه دونه بچت رو تو خونه نگه داری و 4 تا حرف درست بهش یاد بدی از این فرمایش ها بکن. 30 الی 35 نفر تو یه کلاس با شرایط همه جوره افتضاح و سطح فرهنگی متفاوت خانواده ها، عدم امنیت جانی و مالی و شرمندگی پیش خانواده. شرمندگی شرمندگی... پاسخ
14:24 چهارشنبه 3 تیر 1394
هاهاها در پاسخ به "ناشناس"
... عزیزم آموزگار میره تو روستا .....ولی کادر اداری و دفتری کنار شوفاژ و کولر رو صندلی لم دادن .... خدا نکنه سالی یه بار یه بخشنامه اجرا کنن ...البته اجرا که نمیکنن اونم باید کادر آموزشی اجرا کنن.... پاسخ
14:35 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "علی"
... 150 برگ تشویقی دارم عزیز جان دانه ای 1000 تومان فروش پاسخ
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
12:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "علی"
... عزیزم مشکل شما تشویقی و ارزشیابیه ...؟
خوش بحالت با این مشکلات جالبی که داری ....
آموزش و پرورش وزیر خوب یمخاد ....
یکی که مثل وزیر بهداشت فعلی فعال باشه ....
دیدی وزیر بهداشت چطور برای زیر دستاش مایه میزاره ....؟؟
فانی هم جز دروغ و سکوت چیزی برای معلم ها نیاورد .... پاسخ
14:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
09:57 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
مجلس یک بام و دو هوا است اگر نمایندگان صادق هستند لطفا لغو بیمه روزنامه نگاران و هنرمندان را پیگیری کنند نه معلمانی که با 14 ساعت در هفته کار کردن بهترین حقوق را می گیرند
معلم در پاسخ به "ناشناس"
... اولا 14 ساعت نیست و 24 ساعته.
دوم همه جای دنیا موظفی تدریس معلم هادر همین حد هست.
سوم خیلی زشته کارگر(یا معلم) بگیری حقوقش رو ندی، بعد 1 سال داد بزنی دارم به کارگرم حقوق میدم.
و آخر اینکه شما گناهی نداری این دولته که مردم رو روبروی معلم ها قرار میده.
پاسخ
10:17 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "معلم"
... بنده خدا؛ حقوق یک کارگر در یک کارخانه 650 هزار تومان است از ساعت 5 و نیم صبح تا 6 بعد ظهر آنهم صدایش در نمی آید زمانی که حقوقش را کارفرما پرداخت نمی کند.دوما معلمان که باید الگوی قناعت در جامعه باشند زمانی که اضافه کاریشان را واریز نمی کنند اعتراض می کنند در حالیکه باید الگو بچه ها در قناعت باشند.به نظر من باید علت جرم در سنین پایین را نداشتن الگو قناعت در جامعه دانست پاسخ
10:36 چهارشنبه 3 تیر 1394
میلاد در پاسخ به "ناشناس"
... چشم ما قناعت میکنیم جنابعالی بفرمائید پادشاهی کنید !!
خودخواهی را به حد اعلا رسانده اید ای جماعت .. پاسخ
10:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... یعنی چی این حرف؟ از نظر شما قناعت یعنی اینکه دستمزدت رو نگیری و صدات هم در نیاد؟ خداوکیلی شما که این شعار رو میدی چقدر خودت عمل میکنی بهش! پاسخ
11:23 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... قناعت یعنی صورت خود را با سیلی سرخ نگهداشتن یعنی اینکه الان دشمن و ناامنی سر تا سر کشورهای اطراف ایران است و الان دارای امنیت هستیم سوریه را نگاه کنید مردم وحتی مخالفها می گویند یاد امنیت کشورمان بخیر. هر روز اگر هر قشری اعتراض کند فردا ایران هم می شود سوریه و فردا هم سروکله تروریست های وهابی پیدا می شود پس بیایید برای شکر امنیتمان گاهی از حقوق خود بگذریم پاسخ
13:04 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... شما فقط یک روز بیا برو سرکلاس با30 .35 تا بچه فقط مبصری کن ببینیم کار کی سخته پاسخ
12:26 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... داری راهتو کج میری برار، همیشه اونایی باید الگو باشند که صدر نشینند نه قعر نشین، اگه دنبال الگوی قناعت هستی این حرفو به وزارا، مدیران کل و سایر الگوها باش. از کارمندا هم یه نگاه به حقوق کارکنان دارایی، تامین اجتماعی و ... بکن نه معلما که ... پاسخ
12:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
مهدی در پاسخ به "ناشناس"
... جناب هر کسی حقش ضایع شد باید اعتراض کند . قناعت با ضایع شدن حق و ظلم فرق میکنه . اگر حقوق را کامل میدادند و هرچند کم هم بود با مشکلات کنار میومد این میشد قناعت . نه اینکه نصف حقوق حکم استخدام را ندهند این ظلم است و باید فریاد کشید پاسخ
15:10 چهارشنبه 3 تیر 1394
arash در پاسخ به "معلم"
... معلم های گرامی هم 6ماه سال وکارمیکنند12ماه حقوق میگیرن..همیشه هم گلایه دارن....
بارمالی که کارمندان برای کشور دارندبسیاربالاترازبازدهی آنهاست وجالب اینجاست همیشه مینالند...ساعت کاری6-14حقوق 1700000...بیمه تکمیلی...عیدی...پاداش...بن کالا وسایرخدمات وهمیشه طلبکار؟؟؟؟ پاسخ
10:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "arash"
... شش ماه کار نمی کنن،
دو تا از دوستای من معلمن،
رو هم دیگه 120 روز کلاس نمیرن،
دو تا کار هم دارن،
فقط نق و نوق می کنن پاسخ
11:49 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... این که دو تا کار دارن دلیل کافیه که بدونین حقوقشون برای زندگی جوابگو نیست پاسخ
12:23 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... دلیلش اینه که همش بیکار هستند.در سال سه ماه هم سر کلاس نیستید. حیف این حقوقی که میگیرید و فقط نق میزنید پاسخ
12:59 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اون دو تا دوست خودتون رو با یک ملیوننفر مقایسه نکنید.
و اینکه عیدی که همه میگیرن پاداش که الان چند ساله دیگه وجود نداره. آیا برای گرفتن حق خودمون هم باید جوابگو باشیم.واقعا که پاسخ
12:25 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمود در پاسخ به "ناشناس"
... بابا وجدان و انصافتون کجا رفته من مطمئنم شما بویی از حرفه معلمی نبرده اید آیا معلم نباید از نظر معیشت تامین باشه تا به مطالعه و به روز کردن اطلاعاتش باشه چرا شما می توانید با چند بچه کار کنید و با نور خدا زندگی کنید از طرفی دیگر بستگی دارد به وجدان آدم یکی تمام وقتش را برای کارش می گذارد یکی دیگه وقت دزدی می کنه خودشون می دونند با خدای خودشون و پیامد آن نابهنجاری های موجود در جامعه است شما اگه فرزندتان هرچه بشه سنگ بنای اون اول در خانواده و بعد آموزش و پرورش است شما را به خدا اطلاع دقیق ندارید بی خودی قضاوت نکنید و جو را نا آرام نکنید اینا جواب میخواد پیش خدا خود دانید یاعلی . پاسخ
12:38 چهارشنبه 3 تیر 1394
mmj در پاسخ به "arash"
... عزیز دل برادر arash اول اینکه حقوق معلمان نسبت به سایر ارگانهای دولتی کمتر است ، بسیاری از مزایای سایر حقوق کارکنان دولت به معلمین تعلق نمیگیرد پاداش سالانه اعیاد و مناسبت ها برخلاف سایر کارکنان دولت مطلقا ندارند.
اما 6ماه هم مسلما بیشتر کار میکنند علاوه بر 6 ماه نخست 2 ماه بعد از عید و یک ماه شهریور حداقل 9 ماه بطور مداوم و مستمر مشغول خدمت هستند بعلاوه شغل معلمی بسیار سخت تر پرفشار تر از سایر مشاغل است زیرا یک معلم بیش از یکسال با 30 دانش اموز عموما زبان فهم! بایستی سرکله بزند نه مثل یک کارمند بی دغدغه پشت میز بنشیند! انرژِی که در طول 1 ساعت تدریس از معلم گرفته میشود نزدیک به 5 ساعت کاراداری معمولی است
کارمندان در بسیاری از ادارات ، تا ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر کارمیکنند و اضافه کاری 50 ساعته در ماه میگیرند درحالیکه مجموع اضافه کاری واقعی انها کمتز 20 ساعت است. بعلاوه انها یک ماه مرخصی بدون حقوق دارند که در مقایسه با تابستان معلمین شرایط خیلی بهتری دارند
و اضافه کاری انها نیز سر موقع هرماه پرداخت میشود دراموزش پروش اضافه کاری بیش از 6ماه بعد و گاه حتی تا 1 سال بعد پرداخت میشود
مهمتر از اینها اینست که یک معلم با این حقوق قادر به گذارن یک زندگی ساده نیست انطور که شما میگویید شش ماه مفتی حقوق میگرد و ان شش ماه مفتی حقوق ش کفاف یک زندگی معمولی را نمیدهد نتیجه اش اینست که معلم باید بدنیال شغل های دوم و سوم باشد انگاه انتظار کیفیت اموزشی بیهوده خواهد بود پاسخ
12:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
سروش در پاسخ به "mmj"
... حقوق هیچ ارگانی کمتر ورزش و جوانان نیست. پاسخ
13:49 چهارشنبه 3 تیر 1394
عادله در پاسخ به "arash"
... واقعا شرم اوره علم و دانشتان را مدیون معلمانتان هستید بعد جای تشکر و قدر دان وبودن ساعات کاری پر مشقت انها را زیر سوال می برید. کارمند حداقلش پشت میز نشسته و امضا ئی بزنه ازتمام وجودش برای یادگیری فرزندان شما ازجانشان مایه می گذارند. پاسخ
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
13:22 چهارشنبه 3 تیر 1394
مجید در پاسخ به "arash"
... شما حاضری 3 ماه تعطیل باشی اما حقوق 2 میلیونی بشه 1 میلیون!؟اینکه شما تعطیل باشی و حقوقت پایین باشه مزیت نیست ضمنا اساتید دانشگاه با تعطیلات بیشتر و ساعت کاری کمتر حداقل 4 برابر معلم حقوق میگیرند اما شما کاری با اساتید و سایر ارگان ها ندارید چون شما یاد گرفته اید که در مقابل معلم قرار بگیرید پاسخ
13:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... فقط میگن حقوق معلم ها رو دادیم (در تلویزیون)
تا حالا شنیدی بگن حقوق کارمندان بانک رو دادیم؟
حقوق کارمندان فلان جا رو دادیم؟
مشکل از جای دیگه ای ست. همه رو روبه روی معلم ها قرار دادن.
کجای دنیا شما دیدی معلم ها بیشتر از این ساعت تدریس کنن؟
سخت ترین کار دنیا معلمی ست پاسخ
10:42 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... صحبت کردن هم خیلی سخت تر از بیل زدن و کار یدی است پاسخ
10:49 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "ناشناس"
... یه ساعت برو سر کلاس ببین کدومش سخت تره...خستگی کار یدی با استراحت برطرف میشه ولی فشار عصبی که تدریس و سر و کله زدن با دانش اموز به انسان وارد میکنه به این سادگی ها برطرف نمیشه پاسخ
14:24 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اولا معلم در سایر نقاط دینا دارای دیسیپلین خاص خودش است مانند مولانا و فردوسی، پیرپالان دوز و... که با قناعت زندگی می کنند فردوسی توسی اگر فردوسی شد به این دلیل بوده که قناعت می کرده است نه اینکه از دولت وقت خود پولی طلب کند یا اعتراض کند که پول ندارم تا نانی بخورم و تنها برای پول کار نمی کردند و برای رضای خدا و خدمت به خلق مردم به همین دلیل هم ماندگار شدند.دوما اگر معلمان به خدا اتکا کند خدا نیز به آنان روزی می دهد پاسخ
11:56 چهارشنبه 3 تیر 1394
fariman1384fariman@gmail.com در پاسخ به "ناشناس"
... شما شعور و در ک و فهمت رو بااین کامنتی ک گذاشتی نشون دادی چطور معلمین باید الگوی قناعت باشن شما و دیگران نباشید م سال ۸۴ با رتبه بالا وارد اموزش و پرورش شدم بخدا روزی نیست ک خودم رو لعنت نکنم الان بعد از ۹ سال کار کردن تو این اموزش و پرورش دارم رو میارم ب کار دیگه میدونی چرا چون پولی نیست ک بخوای ازدواج کنی چون اینده ای رو نمیبینم متاسفم برای اونایی ک سواد اموزی رو با کار کارمند پشت میز نشینی ک فقط پرونده ها رو جا بجا میکنن شما اگر میتونی برو ب فرزند دلبندت عمل ضرب و تقسم و یاد بده برو ب بچه ات قران و دینی و ریاضی و فارسی و بخوانیم و ینویسیم و فیزیک و شیمی و زیست و عربی و زبان یاد بده همه جای دنیا احتراتم معلمین رو حفظ میکنن دولت و ملت ما تو روی معلمین میایستن و میگن مگه شما کار میکنید باشه دوست عزیز کار کردن رو از این ب بعد میبینید هر قدر بچه های شما بی سواد تر بار بیان بدونید گناهش پای این دولت و شما مردمی هست ک کار ما معلمین رو با خاک برابرمیدونید پاسخ
12:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
اسماعیل در پاسخ به "ناشناس"
... تو مثل اینکه نفست از جای گرم در میاد یا بابات خیلی پولداره . هنوز صاحبخانه جوابت نکرده؟ هنوز نرفتی مغازه چیزی بخری و....... پاسخ
14:10 چهارشنبه 3 تیر 1394
سسسس در پاسخ به "ناشناس"
... عزیزم ....مشا بهتره این مکتب فکریت رو به ثبت برسونی ....
دیسپلیشن ....
راستی فقط معلم اعتراض نکرده ....
2ماه قبل دکترها جلوی پخش یه برنامه طنز گرفتن ...پرستارا چند بار در بیمارستانا تحصن کردن ...
کارمندای بی سواد بانک هم که اگه از این کمتر بریزن دهنشون خودشون میدونن چطور و از کجا بردارن..... پاسخ
14:44 چهارشنبه 3 تیر 1394
به تو چه در پاسخ به "ناشناس"
... حقوق سایر ارگانها منزل است ....فقط حقوق مااز پول نفت میاد سر سفره مون .....
کارمند بانک همهش با سیکل کلی پول در میاره ....
رفتید سایر ادارات که ؟؟؟؟
اغلب ادارات کارمندای بی سواد و مدارک پایین دارن ....فقط آموزش و پرورش و وزارت بهداشت تحصیلکرده داره ...اما فاصله این دو فمر در عقربه
ساعت کاری معلم از دید یه عده کمه ...ولی میدونی سروکله زدن با بچه چقدر سخته ؟
پاسخ
14:42 چهارشنبه 3 تیر 1394
میلاد در پاسخ به "ناشناس"
... شما نه روزنامه نگاری نه هنرمند یک مغرض هستی که خیر خود را در نابودی دیگران میبینی
خدا درستت کنه پاسخ
10:46 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "میلاد"
... نه مغرض هستم شما سری به زندگی روزنامه نگاران واقعی بزن می بینی اکثرا حق تالیفی هستند بدون آینده شغلی و بیمه . ولی صدایشان را هیچگاه بلند نکردند چون با قناعت و آبرو زندگی می کنند و با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند پاسخ
12:00 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... شما باسیلی صورتتو سرخ کن با دیگران کاری نداشته باش پاسخ
13:08 چهارشنبه 3 تیر 1394
طاهر در پاسخ به "ناشناس"
... عزیز من بیشتر زحمت می کشیدی و درس می خوندی تا روزنامه نگار نمی شدی هرکس به اندازه زحمتش بهره میبره پاسخ
14:00 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... قناعت با نگرفتن حق فرق داره پاسخ
11:06 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... این حقوقی که میگیرید خیلی خیلی بیشتر از حقتون است. به تعداد روزهای مرخصی یک گارگر یا کارمند در سال شما سر کار هستید و بقیه رو مفت حقوق میگیرید. کدام حق!!! پاسخ
13:06 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... شما که می گویید ۱۴ ساعت زود قضاوت نکن ۲۴ ساعت است و به من بگویید آیا شما دانش آموز بی انگیزه و فراری از کلاس را در خانه یک ساعت تحمل می کنید؟
شما فرزندان خود را برای اینکه از دستشون خلاص شویید می فرستید پیش ما معلمان تا راحت در خانه باشید آیا همون یک ساعت می توانید بچه خود را کنترل کنید؟! بی انصافی نکن پاسخ
11:18 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... نه که شما خیلی انرژی میگذارید برای این جور بچه ها همشون را با همکاری آقا مدیر از مدرسه فراری میدید پاسخ
13:09 چهارشنبه 3 تیر 1394
شروین در پاسخ به "ناشناس"
... دوست عزیز بعضی کارها ساعتی نباید حساب بشه . تربیت دانش آموزان کشور واقعا کاریه که با مثلا کار یه کارمند اداری مقایسه کنیم ؟ اون کارمند کارش دقیقا به ساعت کارش بستگی داره ولی بعضی کارا از جمله معلمی کیفیتش خیلی مهم تر از تعداد ساعتش هست . مثلا نمیتونی به یه جراح بگی واسه 2 ساعت عمل چرا 10 میلیون میگیری ؟ چون کارش خیلی حساسه . البته من خودم نه کارمندم نه معلم پاسخ
11:40 چهارشنبه 3 تیر 1394
عباس مهدوی در پاسخ به "ناشناس"
... حالا چون کارگر جماعت به حقوق خودش آشنا نیست و نمیخواهد حقش را بستاند و الخ. معلمان هم بیایند سکوت کنند؟ نخیر جانم! سکوت در برابر ظلم عین ظلم است. پاسخ
11:57 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "عباس مهدوی"
... معتی حرف شما این است کارگران شورش کنند و بعدش بشه سوریه و سرکله داعش و جبهه نصره پیدا شه. مولا علی چندین سال برای حفظ جامعه مسلمین از حقش گذشت پاسخ
12:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "عباس مهدوی"
... شما دارید به بیت المال ظلم میکنید با این پول مفتی که به عنوان حقوق به شما میدهند. هوا سرد باشه تعطیل .هوا گرم باشه تعطیل. هوا بارانی باشه تعطیل .اگر برف بیاد که یک هفته تعطیل کلا هوا بگه ای دل من تعطیل و همش تعطیل دیگه کدام ظلم ...!!!! پاسخ
13:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
سمانه در پاسخ به "ناشناس"
... 14 ساعت بیا شما با دانش اموزان سر و کله بزن ببینم اعصابش رو داری؟یخودی با توجیهات غلط این قشر صبور و زحمت کش جامعه که شما دانشتان نتیجه زحمات انهاست را به سخره نگیرید. پاسخ
13:14 چهارشنبه 3 تیر 1394
skandary
10:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
هفته قبل بنده گفتم استیضاح سیاسی است واز قبل بین روسای مجلس و دولت هماهنگ شده ودر جهت جلوگیری از استیضاح وزیر راه ومسکن و وزیر نفت است. خبرگزاری محترم فارس چندان توجه نکرد. اینک با تشکیل جلسه وعدم حظور رئیس مجلس و رئیس جمهور برای دفاع از وزیرش روشن شد. که قبلا تصمیمات گرفته شده و فانی می رود تا افراد عالی جناب حاظر در تیم دولت سرجایشان بمانند.
به خدا با این سیاست داخلی ما توان غلبه بر 5+1 رادر مذاکرات نخواهیم داشت. چون سیاست خارجی هر کشور تابعی از سیاست داخلی آن کشور است.
ناشناس در پاسخ به "skandary"
... دقیقاً، احسنت به این تحلیل. اگر برای دولت مهم بود بود و نبود فانی، حتماً رئیس جمهور شرکت و قاطعانه ازش دفاع میکرد. انگار خودشون بدشون نمیاد این وزیر بیافته تا وزای دیگه حاشیه امنیت پیدا کنند! پاسخ
10:38 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "skandary"
... عزیزم اینو نگو /هم دستی در کار نیست. اونها هم استیضاح خواهند شد چطور دولت میاد ابروی وزیر و کابینه شو در خطر قرار میده/دولت مخالف استیضاحه و لی عدالت اجرا میشه ..هم وزیر راه هم وزیر نفت هم خود بنده و هر کس دیگری در تظام که خطایی کرده یا کار و عمل مفیدی نداشته استیضاح خواهد شد پاسخ
11:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
skandary در پاسخ به "ناشناس"
... یک نگاه به موافقان ومخالفان استیضاح بکنید. با اینکه موافقان استیضاح بیشتر حرف زدند اما نتیجه چی شد؟وزیر در سمت خود ابقا شد.
روشن است که قضیه سیاسی بود .وهدف این بود که در این ترافیک تقاضای استیضاح یک استیضاح بدون جنجال انجام شود ونتیجه مهم نبود. البته به نظر من مجلس خوب عمل کرد و روی این مسئله حاشیه ایجاد نشد و انرژی خود را نمایندگان نگهدارند برای استیضاح وزرای کلیدی راه و نفت و....
عکس العمل مجلس نسبت به این کار خوب بود. باتوجه به عدم حظور رئیس دولت و رئیس مجلس باز هم سایر عقلای مجلس خوب عمل کردند.
دولت امکانات به وزیر آموزش وپرورش بدهد سپس اورا استیضاح کنند.
دل ما به غربت فانی سوخت. چون احساس کرد مثل گوشت قربانی با او رفتار شده است. اینجا بود که اصولگرایی مروت خود را نشان داد و به یک فرد مظلوم دوباره ظلم نکرد. پاسخ
12:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
جلیل باقرزاده اصلانی در پاسخ به "ناشناس"
... چرا کاری میکنید که استیضاح شوید ؟ پاسخ
13:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "skandary"
... شما با همین مقدار غلط املایی شده اید تحلیلگر مسائل داخلی و به پیشگویی میپردازید؟؟ پاسخ
14:11 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
10:22 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
استیضاح علنی برگزار میشه؟
حجت در پاسخ به "ناشناس"
... بله و از رادیو نیز مستقیم پخش میشه پاسخ
10:34 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اره علنی برگزار می شه
پاسخ
10:40 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... رادیو فرهنگ گوش بده پاسخ
10:40 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمدرضا
10:26 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
از طرفداران دولت هستم.مجلس در راس امور است و نظارت و استیضاح حق مجلس. مجلس در جمهوری اسلامی فرا جناحی است و مطابق با مصلحت جامعه و مردم عمل میکند.مساله را جناحی و سیاسی نکنیم.
ناشناس
10:26 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
ان شا ا.. رای نمیاره ........ ان شا اله
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... منظورت استیضاح است یا وزیر
ای کاش جنتی رو به جای فانی مینداختن
اولویت های خیلی بالاتری وجود داشت پاسخ
10:49 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... یعنی تو زندگی شما بالاتر از فرزندتم اولویتی وجود داره؟ پاسخ
10:53 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
10:28 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
وزیر آموزش و پرورش دلسوز است. تا بحال اینچنین وزیر دلسوزی برای معلمان وجو نداشته. من امیدوارم رای بیارد و به وزارت خود ادامه دهد. انشاالله
fariman1384fariman@gmail.com در پاسخ به "ناشناس"
... اره همین دلسوزیش باعث دلگرمی ما معلمین هست ! پاسخ
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
12:52 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
10:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
پاداش سخنگوی انتخابات 88 : وزارت علوم بود دیگه؟!!!
ناشناس
10:35 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
چرا مدارس دولتی شهریه می گیرند؟ آن هم شهریه های میلیونی؟ تبلیغ فرزند آوری می کنند اما مدارس پول و شهریه می گیرند. پدری که ۶ فرزند داشته باشد فقط باید ۹ ماه از حقوق یک سال خود را بابت شهریه مدرسه دولتی بدهد. آقای وزیر چرا مدارس دولتی شهریه می گیرند؟!
ناشناس
10:45 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
کتابهای مدرسه رو ببینید که چقدر بی محتوا شده اند . هیچ نکته آموزشی ندارند. شما کتابهای سال های اخیر رو مقایسه کنید با سالهای قبل، ببینید محتوا کاملا بدرد نخور شده است
ناشناس
10:53 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
فقط بابت ثبت نام دو فرزندم در مدرسه دولتی حقوق 2 ماهم رو دادم. لباس و کتاب سرویس رو هم اضافه کن
معلم در پاسخ به "ناشناس"
... بهتره بری توی یک مدرسه معمولی ثبت نام کنی و بچه هاتو بفرستی سر یک کاری تا هنری یاد بگیرن چون مدرسه رفتن خیلی تضمینی نیست پاسخ
11:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
11:07 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
مگه در دولت نهم و دهم روسای ستاد انتخاباتی مخالف پست می گرفتند ؟ این طبیعی هست که هر دولتی همگروه افکار خود را بکار بگیرد هر چند در این دولت خیلی مدارا شده .مصلا استانداران و فرمانداران اکثرا از طیف مخالف دولت هستند.
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... "استانداران و فرمانداران اکثرا از طیف مخالف دولت هستند!"
جمله خنده داری بود!! از بالا تا پایین همه رو عوض کردن بعد میگی مدارا کردن؟ لابد میخوای تا سطح آبدارچی ها و نگهبانای ادارات رو هم عوض کنن... پاسخ
11:44 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... نظرات مخالف شما هم وجود داره که میگه خیلی از فرمانداران هنوز از دوره قبلی مونده اند!! پاسخ
12:12 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... واقعیت مهم است و نه نظر مخالفین. پاسخ
12:58 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... چی طبیعیه؟
اینکه بستگان رو پست بدیم؟
عجب!!! پاسخ
12:58 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... عجب تندروهایی!
یعنی فقط در دولت قبل اینجوری بود؟ خدا شفاتون بده که ربط و بی ربط بحث دولت قبل رو مطرح می کنین...
در ضمن فرضا اینگونه بوده، مگر شما داعیه تدبیر نداشتید؟ داعیه احیای اخلاق نداشتید؟ پاسخ
12:59 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
11:08 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
دیدگاه بعضی از عزیزان کاملاً اشتباه است . فانی ماندنی است . دلیل هم دارم و آن هم این است که با ابقای فانی داستان استیضاح منتفی نشده بلکه راه برای استیضاح وزرای راه و شهرسازی و سایر وزرا با قدرت بیشتر و انگیزه قوی تر باز شده و قطعا آنها از مجلس رای اعتماد نخواهند گرفت
ناشناس
11:12 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
حالاتکلیف استخدامی چی می شه؟ چند ماهه دارند با روحو و روان ما بازی می کنند حالا هم که کلا روزه سکوت گرفتند.فارس خواهشا اطلاع رسانی کن
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... استخدامی که رو هواست از اولش پاسخ
11:34 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
11:13 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
امیدوارم این وزیر بی کفایت عزل شود تا ما فرهنگیان یک نفس راحت بکشیم.
عدم عزل این وزیر خیانت به فرهنگیان است.
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... کفایت وزیر رو که شما نمیتونی تأیید یا رد کنی! لطفا منطقی باش پاسخ
13:43 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
11:22 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
خود دولت علی الظاهر موافق استیضاح است تا فرد مورد نظر خود را به وزارت برساند.
دولت از خداش است که وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود چون از اول با بی میلی معرفی شد
رهگذر
11:30 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
راستی
چرا همه افرادو از مخالف تا موافق ،زدید موافق استیضاح!
معلم
11:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
سلام.معلمان اگر به قول بعضی ها 7 ماه از سال کار میکنند ولی توی این هشت ماه توی یک اتاق در بسته بدون در رفتن از سر کار به اندازه 2 سال یک کارمند سایر ارگان ها کار میکنند دیگه روزنامه خودن و چایی خوردن و با تلفن حرف زدن هم نداره و دیگه اینکه معلم در کارش از مغز و اعصابش مایه میگذاره ولی کارمند ای دیگه وقتی کار میکنن اصلا فکرهم نمیکنند چه کار دارند میکنند.
ناشناس در پاسخ به "معلم"
... با این حرف شما لابد گاز و آب و برق و بنزین و بقیه چیزهای کشور روی هوا به دست مردم می رسد. الان یک کارگر صبح تا شب روزی حداقل 12 ساعت عرق می ریزد حقوقش در ماه 700 تومنم نیست اما معلمها 7 ماه در سال آن هم هفته ای 24 ساعت مثلا خدمت می کنند یک و هفتصد حقوق می گیرند همیشه هم طلبکار هستند. پاسخ
11:50 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... اگه معلم کارش رو نتواند اصولی وبادقت انجام بدهد کارگر درستی هم نمی تواند به جامعه تحویل بدهد آخه چرا کارمعلم رو با کار کارگر مقایسه می کنید کار معلم انسان سازی چیزی که اگه درست انجام نشود یه مملکت فنا میشه به کارگر برنامه میدن اما معلم باید با توجه به "انسانهای آینده سازی" که سروکار داردبرای هرکدام جداگانه برنامه داشته باشد حالا شماها بیاییدفقط ساعت کاری وتعطیلیهایی که خودش باعث درد سر معلماست بافراموشی هایی که برای دانش آموزان به وجود میایدمقایسه کنید پاسخ
12:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم در پاسخ به "ناشناس"
... آقای محترم کجا یه معلم یک و هفتصد می گیره؛ چرا دروغ می گویید خیلی ها پایه حقوقشان هم این نیست و هزار جور هم از حقوقشان کسر می شود. پاسخ
12:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... حکایتما حکایت آدمایی هست که چون نمی تونن خودشونو نجات بدن پنجه میندازن و یکی دیگه رو هم با خودشون غرق می کنن
حقوق یک معلم در کشورهای عربی بماهی یش از ۱۰ م تومن، در امریکا بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال در آلمان ۶۰ هزار یورو در سال در ایران ۱.۵ م در ماه، باز هم تاکید میکنم که پرستارا و بانکیا و ... هم حقشونه هر چی بیشتر هم بگیرن اما این حقوق اندک حق معلما نیست همانطور که حق کارگرا نیست پاسخ
12:39 چهارشنبه 3 تیر 1394
شفق در پاسخ به "ناشناس"
... این امار رو شما از کجا میاری؟
استاداش هم تو آمریکا و کانادا 100 هزار تا نمیگیرن که معلماش بگیرن! پاسخ
13:15 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "ناشناس"
... خدا کنه این دروغ یک و هفتصد راست باشه! البته راسته ولی 5/6 سال دیگه نه حالا پاسخ
14:31 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "معلم"
... بله متلا ما تو شرکت نفت هستیم یک هفته کامل و بدور از زن و بچه و زندگی و اجتماع در دمای بالای شصت درجه و به صورت بیست و چهارساعته در بیابانهای نا معلوم کار میکنیم و حقوقمون کمی از معلمها بیشتر است پاسخ
11:59 چهارشنبه 3 تیر 1394
سعید در پاسخ به "ناشناس"
... دوست عزیز متاسفانه دولت های مختلف سیاسیتشون بر این بوده ک معلمین رو در مقابل سایر اقشار جامعه قرار بدن و با این کامنتی ک شما گذاشتی به نظر میرسه موفق هم بودن بایدب شما توضیح بدم من امسال 34 تا دانش اموز داشتم میدونید ینی چی ینی هون بچه ای ک شما چند ماه ازش دور بودی رو نصف روز من نگه اش داشتم و فرزند دلبندت درس دادم و با همه بد اخلاقی هاش و بی حرمتی هایی ک ممکنه در حق من معلم بکنه کنار امدم و دوستش داشتم چون مثل بچه ی خودم است ولی این رو باید بگم ارزش کار یک معلم رو با یک کارگر ساختمانی یکی نکنید هر چقدر علم علم اموزی در کشوری بی ارزشتر بشه اون کشور در دنیا بی ارزشتر میشه شما رو ارجاع میدم ب کشورهایی مثل ژاپن و کانادا ک بیشترین احترام رو ب معلمین میزارن و بهترین سیستم اموزشی رو دارند و بهترنی دستمزدها رو پرداخت میکنند من دیگه هیچ حرف یندارم پاسخ
13:01 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... من معلم حاضرم شغلم رو با شما عوض کنم پاسخ
13:47 چهارشنبه 3 تیر 1394
صفایی
11:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
اقای نقوی صحبت کردن در مورد دانشگاه فرهنگیان
ردیف حقوقی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قبل از آقای فانی 300 و نزدیک 400 تومن بود ولی الان فقط 100 تومان است.
حکم حقوقی نزدیک 550 هزار تومان است ولی فقط 100 تومان آخر پرداخت میشود.
450 هزار تومن کسری حقوق است.
به کی بگی آخه؟
ناشناس در پاسخ به "صفایی"
... به برخی مدعیان بگو که چون نمی تونن از حقوقشون دفاع کنن میگن حقوق معلما هم اضافیه پاسخ
12:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
یک فرهنگی
11:51 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
بنام خدا بنده یک فرهنگی بازنشسته هستم الان نزدیک به یک سال است که دولت فقط 20%پاداش بازئشستگان را پرداخته کرده است متاسفانه از اول انقلاب این ضعیف ترین وزیری است که اموزش وپرورش داشته است بنده وامثال بنده از داشتن چنین وزیری احساس ذلت میکنیم ضعیف کشی هم حدی دارد .چرا باید وزیر ما اینقدر ضعیف باشد که نتواندحق مارا از دولت بگیرد.
فرهنگی باز نشسته در پاسخ به "یک فرهنگی"
... استان بوشهر ده در صد داد من حتی نتوانستم یک کولر بخرم بازنشسته شدیم فانی ما را فانی کرد پاسخ
15:05 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
11:57 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
به نظرم معلما حقوقشون خیلی هم خوبه
معلما چهار روز در هفته از ساعت هشت تا دوازده یعنی در مجموع 16 ساعت کار میکنند و بیست و چهار ساعت کار در هفته براشون حساب میشه و یک ماه عید کامل تعطیلن و چهار ماه تابستان تعطیلن و هفته ای سه روز هم تعطیل هستن به علاوه ایام تعطیل رسمی و بدی اب و هوا و بارش برف و گردو خاک هم اضافه کن همش تعطیلن
و حقوق خوبی هم میگیرن
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... احتمالا معلمها از دیدگاه شما اصلا کار نمی کنن
می خاین بگیم حقوقشون رو به حساب شما بریزند
شما واجب ترید پاسخ
12:34 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... قدراستاد نکو دانستن
حیف که استا بهت یادنداد پاسخ
13:12 چهارشنبه 3 تیر 1394
سعید در پاسخ به "ناشناس"
... سلام
در هر هفته 36 ساعت کار میکنم هدفم والاست اما افسوس گاهی در میان این هدف ناسپاسانی چون شما موج می خورند ای کاش روزی را در سنگر تعلیم و تربیت می بودی . پاسخ
13:38 چهارشنبه 3 تیر 1394
دانش آموز معلم زرنگ در پاسخ به "ناشناس"
... بی سواد تابستان 3ماه است عیدم 15 روز پس معلوم شد شما در ادارتان یک ماه عید نمی رید سر کار پاسخ
15:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد مهدی فرامز
آرشیو کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94
11:59 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
وقتی نمایندگان مدعی هستند که بودجه وزارتخانه صرف مسائل تبلیغات سیاسی می شود و مجریان انتخاباتی شغل با هزینه دولت دریافت کرده اند، آقانی که مدعی رهروان ولایت هستند و سایر نمایندگان چطور می توان از این تخلف ها حمایت کنند و خود نماینده مردم به حساب بیاورند.
ناشناس
12:06 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
چه قدر ادبیات قوی دارند برخی این نمایندگان محترم "به گدایی انداختن". اول ایشان بروند گفتمانشان را اصلاح کنند استیضاح پیش کش
کاظم
12:14 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
انصافا خیری از وزرای این دولت ندیدیم...100 رحمت به وزرای دولت قبل...واقعن همه اعتراض دارن نسبت به این وزیر...هم معلمان هم کارکنان سازمان...
و در مورد کل سیستم هم نظر بنده حذف مدارس غیرانتفاعی و ارایه آموزش یکسان و رایگان در سراسر کشور هست. چون عملا امکانات و شرایطش مهیا ست
حسن
12:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
حقوق بالا
ساعت کار کم
انواع و اقسام وام
انواع و اقسام ویلا در سراسر کشور مختص فرهنگیان
انواع و اقسام بن برای فرهنگیان
فقط هم خودشون کارشون سخته و مهمه
من خودم تدریس میکنم و لی نه در سیستم آموزش و پرورش اتفاقا کار بسیار خوب و امید بخشی هست برای یک معلم و اصلا هم سخت نیست اداره یک کلاس
شما یه معلم به من معرفی کنید که زودتر از سنش شکسته شده باشه من بهتون جایزه میدم
معلم کلاس اول من ماشاالله هنوز مثل جوون ها زندگی میکنه با اینکه ۸۰ سالشه همه همکارانش هم همینطور
تمام روز بیاین بگین کار معلمی سخته بنده قبول نمیکنم چون از خودتونم
دوست در پاسخ به "حسن"
... اینجانب قبلا دبیر بوده ام و الان استاد دانشگاه هستم، کار دبیری با این جو فرهنگی دانش آموزان دبیرستانی بسیار سخت است. دانش آموزی که شغل اصلی اش ......است را چگونه کنترل می کنید؟ من حدس می زنم که شما شوخی کرده اید پاسخ
12:45 چهارشنبه 3 تیر 1394
ali در پاسخ به "حسن"
... من یک دانشجو ام از لحن شمام معلومه اصلا اینکاره نیستی
پدر خودم فرهنگیه.
منظورت از حقوق بالا چیه؟معلم و ویلا؟
اخه بدبخت چند وقت پیش که معلم ها اعتراض کردن میخواستن برای ساکت کردن معلم ها
یه وام بدن که پنج میلیون بود انقد شرایطش بد بود که معلم ها دوباره
اعتراض کردن.
می دونم نمیفهمین چرا؟ چون تو تلوزیون روزی چند بار از پرداخت معوقات میگن و از اینجور حرف ها میگن تقصیر شما نیست.
آقایون درد معلم از فقر نیست از فرقه
یه دبیر فیزیک داشتیم دکترای فیزیک هسته ای (خواستین اسمشو میدم) چه فرقی بین ایشون و دکترای وزارت بهداشت چیه؟
یکم دقیق ببینین
پاسخ
12:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
خرم در پاسخ به "حسن"
... حتمان از اون تدریس خصوصی های بخور و بخوابی پاسخ
12:50 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "حسن"
... عزیز دل تدریس تو آموزشگاه خیلی متفاوت هست با تدریس تو جایی مثل یه هنرستان کاردانش با اون بچه ها و شرایطش
با این حرفایی که زدی کامل مشخص خیلی مطلع و آگاهی!
انواع و اقسام وام!!
انواع اقسام ویلا و بن!
حرف کلی و الکی زدن خیلی ساده است پاسخ
12:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
علی در پاسخ به "حسن"
... شما از کی هستید؟ اگر از معلم ها بودید که می دانستید یک معلم چی می کشد؟ بزرگترین غصه خانواده ها تابستان است که فرزندان شان مدرسه نمی روند و خانه . چون خودشون هم نمی توانند فرزند دبیرستانی را تحمل کنند. حالا دبیر در هر کلاس حدود 30 نفر از اینها که بعض وقت ها از هیج کس هم حرف شنوی ندارند را باید تحمل کنند. من می دانم که بعض دبیر های خانم به دلیل توهین هایی که توسط دانش آموز به آنها شده با گریه از کلاس بیرون آمدند. توی کلاس وقتی دانش آموز هایی داری با مشکلات بسیار متفاوت فرهنکی،مالی و اخلاقی و به همه هم یک جور درس میدی ولی مدیر از شما توقع 100 درصد قبولی داره . شما نمی فهمی این چه فشار سنگینی است. بچه ها سرشان توی گوشی ها و اینتر نت و گیم است درس نمی خوانند و پدر و مادر هم نمی توانند فرزندشان را مدیریت کنند ولی از معلم توقع معجزه دارند شما نمیدانید فیزیک شیمی ریاضی و.. درس دادن به این بچه ها الان چقدر سخت شده حتی دبیر ورزش هم می نالد. کوچکترین تاکیدی بر درس خواندن کنی پدر و مادرها و مدیران بیچاره مان میکنند اکثر همکار ها بیماری های عصبی دارند من نمی دانم شما کجا زندگی می کنید! پاسخ
13:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم بازنشسته در پاسخ به "حسن"
... با شما موافقم. اما باید بگویم معلمی برای کسانی سخت و طاقت فرساست که اصولاً اینکاره نیستند.و طبیعی است که زود خسته و فرسوده شوند.برعکس این شغل برای معلمین واقعی مثل آب برای ماهی است . پاسخ
13:04 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "معلم بازنشسته"
... بله عزیز دل من هم معلمی و شغلم رو دوست دارم دانش اموزانم رو دوست دارم با اینکه به اذعان همه، روستایی که برای تدریس میرم بسیار شلوغ و اطاعت ناپذیرن ولی دلیل نمیشه که دولت نسبت به معاش معلم کوتاهی کنه...معلمی که دغدغه معیشتی داشته باشه علاوه بر اینکه در اون ایجاد نارضایتی میکنه و این نارضایتی به دانش اموز هم منتقل میشه، کارایی و انگیزه معلم رو هم پایین میاره...اکثر همکارایی که من باهاشون صحبت کردم روز اول با شوق وارد کار شدند ولی متاسفانه اموزش و پرورش قتگاه انگیزه هاست پاسخ
15:12 چهارشنبه 3 تیر 1394
رهگذر در پاسخ به "حسن"
... ... معلومه یه چیزیت میشه شما حسن آقا !!!
از یه طرف میگی تدریس میکنی واز طرف دیگه می تازی به معلم !!!
خداوکیلی چرا کسی نمیگه چرا استاد دانشگاه با سه روز کار بیشتر از 5میلیون حقوق می گیره وتعطیلی تابستون وعید وبقیه روزاش هم از معلم بیشتره ..
اینوبدون این یه اصله توی دنیا که سمت آموزشی باید تعطیلات داشته باشه ...هم تعطیلی نیاز دانش آموزه برای جذابیت تحصیل وهم برای معلم برای کار پژوهشی وامور مرتبط ....بنابراین نباید بی آنکه اطلاعات دقیقی داشته باشی قضاوت کنی وباید بدونیم که کل جامعه مدیون معلم است .... پاسخ
13:04 چهارشنبه 3 تیر 1394
سعید در پاسخ به "حسن"
... حسن خان دوست عزیز از اینکه موجب شادی من معلم شدی ممنون حقوق بالا ؟؟؟؟ شما حتما درست میگی دوست مغرض من !!! انواع و اقسام وام جالبه بدونید ک وامی ک فرهنگیان دریافت میکنند از پول خودشان و بصورت صندوقی هست ما بابت وامی ک با هزار منت از اموزش پروش میگیریم ریالی ب کسی بدهکار نیستیم و از پول خود فرهنگیان ب خودشان انهم با مبالغ پایین وام میدهند انواع و اقسام ویلا ؟؟؟من نمیدونم شما تو کشور زندگی میکنی شاید المان شایدم کانادا یا شایدم اتریش و سوئیس شما ظاهرا تا حالا اسم اسکان فرهنگیان ب گوشت نخورده بابت یک کلاس بی امکانات در مدرسه شبی 14 هزار تومان پول میگیرن انواع واقسام بن ؟؟؟؟ خداییش این ی مورد دیگه من هیچ جوابی ندارم و فقط میتونم ی لبخند تلخ مهمونت کنم شما احتمالا دبیر زبان هستی یا از استتخدامی های رد شده ک اینقدر مغرضانه نوشتی اداره کلاس سخت نیست ؟؟؟پس برو یک هفته تو مناطق محروم درس بده تا بدونی اداره کلاس درس ینی چی ن ب چند تا بچه ناز و مامانی بالاشهر زبان یاد بدی پاسخ
13:12 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "حسن"
... راستی یادم رفت بگم شما ینی اینقدر با معرفتی ک معلمت رو با 80 سال سن هنوز میبینیش راستی جنس شما ب ما معلمین نمیخوره خودت رو ب ما نچسبون دوست عزیز مغرض من !!!درضمن در مورد ادعات ک میگی جایزه میدم بیا مدرسه رحمانی پور ناحیه 2 مشهد ببین معلم ابتدایی چطور انواع و اقسام داروها رو تو زنگ تفریح ناشتا میل میکنه خدا رو در نظر داشته باش بابت هرحرفی ک میزنی باید جوابگو باشی پاسخ
13:18 چهارشنبه 3 تیر 1394
با سپاس در پاسخ به "حسن"
... لطف کنید ار دفتر آقای وزیر پیام نفرستید و دردهای ما را بیشتر نکنید. با سپاس پاسخ
13:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
محمد در پاسخ به "حسن"
... از اینکه میگی انواع و اقسام وام و ویلا و بن و چه چه معلومه تا حالا پاتو توی مدرسه نذاشتی...توی طول خدمتم یه بار هم بن نگرفتم...احیانا معلم ها رو با کارمندان بانک اشتباه نگرفتی؟...خدا رو شکر نه از شغلم ناراضیم زندگی هم بالا و پایین کم و زیاد آبرومندانه میگذره حالا مهم نیست که ادم چند ماه یک بار گوشت بخره یا مسافرت نتونه بره یا پول نداشته باشه برای همسر و بچش لباس مناسب بخوره و... همین قدر که دستمون جلوی تو و امثال تو دراز نیست خدا رو شکر پاسخ
14:37 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
12:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
با این چرخش معنی اصولگرایی بعضیها را هم فهمیدیم
رهگذر در پاسخ به "ناشناس"
... معلومه یه چیزیت میشه شما !!!
از یه طرف میگی تدریس میکنی واز طرف دیگه می تازی به معلم !!!
خداوکیلی چرا کسی نمیگه چرا استاد دانشگاه با سه روز کار بیشتر از 5میلیونحقوق می گیره وتعطیلی تابستون وعید وبقیه روزاش هم از معلم بیشتره ..
این وبدون این یه اصله توی دنیا که سمت آموزشی باید تعطیلات داشته باشه ...هم تعطیلی نیاز دانش آموزه برای جذابیت تحصیل وهم برای معلم برای کار پژوهشی وامور مرتبط ....بنابراین نباید بی آنکه اطلاعات دقیقی داشته باشی قضاوت کنی وباید بدونیم که کل جامعه مدیون معلم است .... پاسخ
12:31 چهارشنبه 3 تیر 1394
حسن در پاسخ به "رهگذر "
... پژوهش؟
چه حرف خنده داری
یه جوری صحبت میکنید انگار ما نمیدونیم سیستم آموزش و پرورش چطوریه یا توی این مملکت تحصیل نکردیم!
اولا بعید میدونم با سیستم آموزشی کشور های دیگه و میزان تعطیلاتشون آشنایی داشته باشید و لی اینو همه میدونیم خروجی آموزش پرورش چی بوده مخصوصا در سالهای اخیر پاسخ
13:13 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "ناشناس"
... من خودم همکارم دو هفته پیش بازنشست شد دیروز سکته کرد و مرد اونم بخاطر فشار مالی پاسخ
12:33 چهارشنبه 3 تیر 1394
سعید در پاسخ به "ناشناس"
... کدوم حقوق و وام برادر بسیار عزیز کدام بن کالا اواز دهل شنیدن از دور خوش است با 29 سال سابقه نصف حقوق یک هم سطح خود را در دیگر وزارتخانه ها دریافت می کنم و خود بکار بردن وام یعنی باید به حال آن جماعت که دنبال وام 28 درصدی ملی می باشند تاسف خورد
ای کاش کمی منصفانه قضاوت کنیم که شما و من و امثال ما اگر به جایی رسیده ایم از دامن همین معلمین بوده است پاسخ
13:34 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم
12:17 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
تفسیری ندارم.برای خودم متاسفم.یا علی مدد.
ناشناس
12:19 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
مجلس در امتحان خود مردود شد و حکم ضعیف ترین وزیر آموزش وپرورش تاریخ ایران را تمدیدکرد
رضا در پاسخ به "ناشناس"
... اقای فانی هنگام دفاع از خود فرمود فوق الغاده ویزه از 800 به 1500 ارتقا یافته در حالیکه من قسم میخورم اینطور نیست واز 800 به 1300 در سال جدید ارتقا یافته ان هم برای همه از دیپلم تا دکترا یغنی نفزی 50 تومن اضافه شده فیش و حکمم هست خواستین تقدیم کنم پاسخ
14:58 چهارشنبه 3 تیر 1394
مهرداد
12:20 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
من خودم طرفدار دکتر روحانی ام. اما خدایی آقای فانی به درد وزارت نمیخوره. کاش استیضاح می شد.. کاش
ناشناس در پاسخ به "مهرداد"
... دوست من استیضاح شد. پاسخ
12:40 چهارشنبه 3 تیر 1394
معلم نمونه
12:23 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
خدایی حقوق معلمان نسبت به کارشان اضافه بر حقشان است آخه اکثر آنها که در سال 6 ماه بیکارند. ولی این وزیر هم باید استیضاح می شد چون خیلی کارایی ندارد.
رهگذر
12:24 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
همیشه آدم باید منصفانه قضاوت کنه !!!
چراکسی نمیگه استاد دانشگاه سه روز کار می کنه وتابستون هم تعطیله وحقوقش بالای ۵میلیونه
توی همه جای دنیا ...وضعیت مراکز آموزشی همینجوریه ...آخه مخ دانش آموز نمیکشه ....نیاز به فرصت استراحت داره که آموزش براش جذاب باشه عزیز!!!
ناشناس
12:24 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
ازاولش هم معلوم بودطرح استیضاح یک حرکت نمایشی درجهت آرام کردن جوفرهنگیان بود تاسالتحصیلی تمام شوداما نمایندگان محترم بدانند ریشه همه نابسامانیها همین وزیربی کفایتی بودکه دوباره بهش اعتمادکردندخداآخروعاقبت همه راختم به خیرگرداند الان دیگه کسی جلوداراین وزیرنیست وهرکاری که میخواهدمیکند!
علوی
12:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
اینهمه سر و صدا , پس چی شد ؟!
ناشناس
12:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
اکنون متوجه شدم که مقصر خود ماهستیم .این نمایندگاه نماینده خودشان وخط بگیر دیگران هستند .من یک سوال از شمادارم آیا شما واقعا خواست جامعه فرهنگی را می دانید ؟ آیا خبر دارید چه دارد بر سر این آموزش و پرورش می اید؟ شما را چه کار به فکر کردن به این مسائل . شما فکرتان انتخابات آینده است . این تصمیم گیری ها جامعه وجامعه فرهنگی را ناامید می کند .ومقصر اتفاقات آینده خود شما هستید .
ناشناس
12:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
آخر این وزیر یکبار از حق معلمان دفاع نکرد گفت ۶۰۰ هزار افزایش حقوق معلمان تا همه فرا رسیدن دوران معلم سالاری را تبریک بگویند!!! بعد از آن ..و ...التماس دعا گفتند و من خوب معنی احوال پرسی و التماس دعایشان را با سرافکندگی پاسخ دادم
ناشناس
12:32 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
یکی از بهترین وزاری آموزش و پرورش که بجای اینکه مثل بعضی حرف برنه عمل کرد.
پاینده باشی جناب فانی .
فانی
12:40 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
ما با این نمایندگان مجلس هیچ دغدغه ای نداریم
به نوعی همه سرکاریم !
رضااخباری
12:41 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
بسیار خوب شد که اقای فانی رای اورد
ناشناس در پاسخ به "رضااخباری"
... زنده باد فانی
پاینده باد اعتدال پاسخ
13:38 چهارشنبه 3 تیر 1394
حسین در پاسخ به "رضااخباری"
... اقا رضا چه پستی تو اداره دارید شما ؟ پاسخ
13:48 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس در پاسخ به "رضااخباری"
... بابام اسمتو نوشتی که وزیر ببینه پستی بهت بده؟ پاسخ
14:17 چهارشنبه 3 تیر 1394
ناشناس
12:43 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
این فرهنگیان وضع شان خوب هست
پس اداره کاری ها چی بگن؟ که نصف اینها حقوق میگیرن
هر روز هم میرن سر کار
اینا که تابستان و عید و امتحانات و ... کلا نصف سال تعطیل هستن
اینم وضع بچه های مردم. یک مشت بی سواد بار اوردند
رحیم
12:51 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
فانی وزیر با تجربه ای است خدارا شکر که نماینده گان با ادامه کار ایشان موافقت نمودند.من خودم از فرهنگیان هستم. مشکلات آموزش و پرورش با همت مجلس و دولت محترم قابل حل است. البته میدانیم تحریم دست دولت و مجلس را بسته است.
ماشاءالله
12:53 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
انشاءالله رای های داده شده ( موافق یا مخالف ) بر اساس تشخیص و مصالح ملی و عمومی داده شده است
محمّد
12:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
ضمن احترام به خبرگزاری فارس، باید به استحضار برسانم، زمانی از واژۀ تمدید استفاده میشود که مهلت قانونی به اتمام رسیده باشد، در صورتی که اینگونه نبوده، فلذا تیتر غلط است.
یک معلم
13:10 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
آموزش و پرورش وزیری مثل جناب آقای تقی پور را می خواهد که با مدیریت 30 ساله در آموزش و پرورش واقعا تواتنمند هستند
معلم بازنشسته
13:16 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
همه شما به معلم مدیون هستید . هر چه دارید از معلم دارید. حالا به بهانه استیضاح وزیر هر چه توهین که لایق بی سوادان کوچه و بازار است. به معلم می کنید.واقعا!
ناشناس
13:17 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
بیچاره شدیم رفت دوباره باید مدرسه ها رو تعطیل کرد.تو این دولت هیچکس درک نمیکنه ریشه و اساس یک مملکت اموزش و پرورش است .قبل از این که دشمن بخواد برای این دانش اموران نقشه ای بکشه خود آموزش و پرورش این کار رو براشون انجام میده
ناشناس
13:23 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
همه نق زدن و همیشه طلبکار بودن معلمها بخاطر بیکار بودن آنها و تعطیلی زیاد است والا اگر کار داشتن این همه نق نمیزدند
ناشناس
13:27 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
خدا نگذرد از کسانی که با ابقای وزیر بی کفایت و بی تدبیر فعلی مشکلات ما فرهنگیان را چندبرابر می کنند.
حداقل ۹۰ درصد فرهنگیان با ایشان مخالف هستند.
علی
13:28 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
بسیار متأسفم-معلوم شد ریشه مشکلات خود مجلس است
ناشناس
13:29 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
من یک زمانی فکر میگفتم چرا تو مجلس امریکا رای بی مورد علیه ایران میدن ولی الان فهمیدم تو مجلس خودمون هم بدون فکر و تحقیق علیه خودمون رای میدن. ای وای من
علی ایلامی
13:30 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
به قول اقای رییس جمهور اونایی که میگن معلما بیکارن سواد ندارن فهم درک کار معلمی را هم ندارن و از روی بیسوادیشون حرف میزنند.
معلم
14:03 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
کامنت های دوستان رو خوندم... درد ما معلم ها فانی و امثال فانی نیست. درست است که اقای فانی از کفایت لازم برای تصدی وزارت برخوردار نیستند. اما مسئله نگاه حاکمیت و نگاه مردم به معلمی است.
منزلت ومعیشت معلم هر دو در معرض خطر جدی است. وقتی می گویم منزلت معلم شما بخوان منزلت جامعه ؛ بخوان آینده کشور!
سه ماه تعطیلی معلم ها سرجای خود اما فشار کار نه ماه دیگر را هیچکس نمیبیند...
من از یکی از معتبرترین دانشگاههای کشور مدرک کارشناسی ارشد معماری دارم و با عشق معلم بودن را انتخاب کردم. بعد از 17 سال دریافتی یک میلیون تومان است. من همکاران دیگر معمارم را در جامعه میبینم و زحمت کار معلمی را با ایشان مقایسه می کنم.
از چیزهای دیگری هم که در یادداشت ها نام برده بودند مثل پاداش و بن و ... در آموزش و پرورش خبری نیست.
مهم تر از همه اینست با این وضعیت کاری و معیشتی و این حجم بی احترامی به معلم ، کودکان فردای ایران را به چه اعتمادی به مدرسه خواهید سپرد؟
محمد
14:15 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
..وزیری که هیچ موافقی نداره به چه درد میخوره؟ نا امیدی توی فرهنگیان موج میزنه و آقایونم که هیچی به هیچی
محمود
14:19 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
نماینگان که توپشون پربودبرای وزیرآموزش وپرورش حالا چطور شدکه پس رفتن حتما وزیرتو این استخدامی ها قول سهمیه بهشون داده وگرنه همه میدونن که این وزیر خیلی بی لیاقته وروحانی هم برای ضربه زدن اینوگذاشت وزیر آموزش وپرورش
ناشناس
14:19 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
من یه معلمم اونایی که دو واحد روانشناسی خوندن میدونن اولین نیاز انسان نیاز زیستی آب و غذاست تا پله آخر که نیاز به خود شکوفایی و رشد ه کسی که تو پله اول خودش مونده چجوری نیازهای دیگش رو برآورده کنه.دوستان میان از فردوسی و ...میگن اونام موردبی توجهی حاکمان خودشون قرار گرفتن . کل سرانه واریزی برا ده مدرسه سیصدهزارتومن بوده بقیه هزینه ها رو معلمای روستایی که پول سرویس و آب و غذا وهزار خرج دیگه دارن دادن
پارسا منتقد
14:20 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
مقایسه :
وقتی که اکثر دانش آموزان بی سواد هستند آن موقع است که معلمان باید پاسخگو باشند نه وزیر.
- کل تابستان را در خانه استراحت می کنند
- عید تعطیل هستند
- روز کاری آنها تا ساعت 12 است یا نصف روز واقعا خواسته های معلمان غیر معقول است.
اگر در فامیلشان نیروی های شرکتی سازمان ها باشد که با حداقل حقوق و مزایای زندگی را سپری می کنند آن موقع است می فهمند چقدر امکانات دارند ولی قدر ان را نمی دانند.
- تابساتان محل تفریح رایگان دیگه اینا چی می خواهند؟
هنر آموز
14:25 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
من به نوبه خودم گفته بودم این سناریو از قبل نوشته شده فقط اجرا نداره ؛که به حمدالله خوب اجرا کردن نماینده های سرافراز کشور .کاش انقدر شجاع بودن و زن و بچه هاشون تحمل گرسنگی داشتن که حاضر بشن فیش حقوقی شون رو با معلم ها عوض کنن
این جماعت که طرح داده بودن فقط برای جلب رضایت رای معلمان در منطقه خودشون این کارو کردن <نتیجه :فانی برای بهتر شدن شرایط بکوشد>بابا با این مجازات سنگین اصلا وزیر له شد .خجالت آوره
ناشناس
14:54 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
این استیضاح نشان داد بدنه مجلس با جامعه فرهنگیان همراه نیست.
زیرا بشدت فرهنگیان محترم از آقای وزیر شکایت دارند.
ناهید
14:56 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
وقتی آقای فانی میفرمایند تمام توان خود را به کار برده اند این نشان دهنده این است که ایشان با تمام توان خود باز هم کاری نمی توانند بکنند باید کنار بکشند تا شخص توانا تری سر کار بیاید
محسن
15:10 چهارشنبه 3 تیر 1394
پاسخ
باابقادوباره فانی جامعه فرهنگی ناامیدتر وسرخورده تر شدند.