مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پوشش تحصیلی 99 درصدی دانش آموزان دوره ابتدایی در استان خبر داد.
 

به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کرمانشاه، سلیمان محبی ، در آیین معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان با تاکید بر استفاده از مدیریت بانوان در بخش های مختلف اظهارکرد: انتخاب مدیران صرفا باید بر اساس شایستگی و توانمندی باشد.

محبی  مدیریت بانوان را دقیق، مرتب و بهینه ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه تا کنون در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان موفقیت های بسیاری کسب کرده ایم و از این پس نیز با مدیریت دوباره بانوان می توان به موفقیت های این بخش امیدوار بود....

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تغییر را لازمه پیشرفت و توسعه عنوان کرد و ادامه داد: تغییر و تحول دنیا را به سوی پیشرفت هدایت کرده و شرایط توسعه و ارتقای جامعه را مهیا می کند.

سلیمان محبی گفت: باید با همفکری و مشورت از دیگران در تمام بخش ها کمک گرفت، به ویژه در دوره ابتدایی که زیربنای آموزش و پرورش است، می توان با همفکری صاحب نظران حرکت رو به جلو و تحولی را شاهد باشیم.


نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش



وی پوشش دوره ابتدایی را در استان بیش از 99 درصد عنوان کرد و افزود: دوره ابتدایی زیر بنای آموزش و پرورش است و مهمترین بخش تعلیم و تربیت در این دوره انجام می گیرد.