به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، لیدا نیک‌روش اظهار کرد:‌ تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب‌های درسی وب سایت اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی به نشانی WWW.CHAP.SCH.IR است....

وی افزود: تمام وب سایت‌ها و شرکت‌هایی که بدون دریافت مجوز رسمی اقدام به نشر و توزیع فایل‌های الکترونیکی به صورت آن لاین یا آفلاین می‌کنند برابر قانون با آنها برخورد می‌‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت برنشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا کنون فایل ۵۷۰ عنوان کتاب درسی که تغییر داشته‌‌اند،‌ دراین سایت قرار داده شده است و داوطلبان می توانند به محتوای این کتاب‌ها دسترسی پیدا کنند.

نیک روش درخصوص دانش آموزان اتباع خارجی ، عنوان کرد : ثبت سفارش خرید کتاب درسی دانش آموزان افغانی توسط مدیران مدارس انجام می گیرد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این دانش‌آموزان فاقد کد ملی هستند، آموزش و پرورش یک کد 10 رقمی در اختیار مدیران مدارس قرار داده است.

مدیرکل دفتر نظارت برنشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: هیچ‌گونه مشکلی در خصوص ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان در کشور وجود ندارد و حتی اگر دانش‌آموزان خودمان هم نتوانند در سیستم اینترنتی ثبت‌نام کنند، مدیران مدارس می‌توانند به صورت گروهی این ثبت‌نام را انجام دهند.

نیک‌روش با اشاره به افرادی که به هر دلیل امکان و شرایط ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس می‌توانند ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان و حتی دانش‌آموزان افغانستانی را به صورت گروهی انجام دهند.


دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94



مدیرکل دفتر نظارت برنشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت : مدیران مدارس در ثبت‌نام‌های گروهی دانش‌آموزان می‌توانند بهای پشت جلد کتب درسی را از اولیای دانش‌آموزان و حتی دانش‌آموزان افغانستانی دریافت کنند؛ قیمت کتب درسی برای دانش‌آموزان افغانستانی هم همان قیمت پشت جلد کتب درسی است.

وی تأکید کرد: در خصوص ثبت‌نام کتب درسی پیش از این هشدارهایی درباره افراد سودجو داده‌ایم و اعلام می‌کنم که اولیا برای ثبت‌نام به کافی ‌نت‌ها مراجعه نکنند.