سهمیه اردبیل در استخدام آموزش و پرورش در سال 94 بیش از ۱۰۰ نفر است / سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94


به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش 94 به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با اعلام شرایط از ۱۵ مردادماه ثبت‌نام متقاضیان آغاز شود و تا ۲۲ این ماه علاقمندان با توجه به شرایطی که در ثبت‌نام اعلام می‌شود از طریق سایت سازمان سنجش ثبت‌نام و نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند....

وی تصریح کرد: افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در ۲۷ شهریورماه به صورت سراسری برگزار می‌شود، پذیرفته شوند به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های آموزشی را سپری کرده و از مهر ماه ۹۵ وارد سیستم آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک موفقیت اخیر کشورمان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در عرصه بین‌المللی و حضور در رقابت‌های جهانی گفت: همان کشورهایی که در سازمان ملل و شورای امنیت علیه ملت ما قطعنامه صادر می‌کردند امروز به نفع این ملت دست‌های خود را بلند کرده و از حق و حقوق این ملت دفاع می‌کنند.

سپهری به اعلام نتایج اولیه کنکور و موفقیت دانش‌آموزان استانی اشاره کرد و افزود: میثم فرج‌پور رتبه تک رقمی را در رشته تجربی، ۵۰ نفر از دانش‌آموزان این استان رتبه زیر هزار کشوری و با احتساب رتبه‌های منطقه‌ای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان این استان رتبه زیر هزار را به دست آوردند.

وی، کسب معدل ۲۰ را توسط ۱۸ نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل یک موفقیت ارزنده اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته تنها ۱۰ دانش‌آموز استان در پایه سوم متوسطه توانسته بودند رتبه ۲۰ را به دست آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قرار است استاندار اردبیل در منزل دانش‌آموزان موفق در کنکور امسال حضور پیدا کرده و در نماز جمعه اردبیل نیز از دانش‌آموزان با معدل ۲۰ تجلیل شود.

این مسئول با بیان اینکه نتایج قطعی رتبه‌های استانی کنکور آبان ماه اعلام می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم رتبه استان اردبیل در کنکور در سال‌جاری به نسبت سال گذشته بهبود یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل موفقیت در کنکور را مرهون تلاش خانواده‌ها در ایجاد فضای مناسب تحصیلی دانش‌آموزان، مدیران مدارس، دبیران پرتلاش، سیستم اداری و برنامه‌ریزی و تلاش خود دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: قطعاً همه نهادهای دولتی و غیر دولتی، آموزشگاه‌ها و مؤسسات دست به دست هم دادند تا رتبه استان در کنکور ارتقا یابد.

سپهری به کسب موفقیت دانش‌آموزان هنرستان‌ها اشاره کرد و افزود: در سیزدهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرستان‌ها در کرمان چند نفر از دانش‌آموزان این استان رتبه‌های برتر و ممتاز را به دست آوردند که این دانش‌آموزان منتخب به مسابقات علمی، مهارتی مالزی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای این دانش‌آموزان خلاق و موفق امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر فراهم آمده و در مسابقات مختلف جهانی نیز حاضر می‌شوند.

سپهری مظلومیت دانش‌آموزان رشته‌های هنرستانی و فنی و مهارتی را یادآور شد و بیان کرد: قطعاً با توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی هنرستان‌ها از این مظلومیت خارج می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا دانش‌آموزانی که انتخاب رشته می‌کنند برای تحصیل در هنرستان‌ها انتخاب رشته کرده و امکان حضورشان در این رشته‌ها پررنگ‌تر از رشته علوم تجربی فراهم آید.