به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش 94 به آدرس اینترنتی http://amozesh-parvaresh-94.blog.ir به  نقل از  خبرگزاری فارس از یزد، علیرضا مصباح‌فر، ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش ۵ هزار نفر را از طریق آزمون استخدام خواهد کرد، اظهار داشت: سهم استان یزد از این تعداد حدود سه درصد است و حدود ۱۶۰ نفر از این تعداد به استخدام آموزش و پرورش استان یزد در خواهند آمد....

وی بیان کرد: تعدادی از افراد، فرزندان شاهد و خانواده‌های ایثارگران استان یزد هستند که این افراد بدون آزمون و تنها با مصاحبه، استخدام خواهند شد.

مصباح‌فر با بیان اینکه نیاز آموزش و پرورش استان یزد به نیرو به ویژه در مقطع ابتدایی با این تعداد استخدامی برطرف نمی‌شود، اظهار امیدواری کرد: سال آینده با فارغ‌التحصیل شدن نخستین گروه دانشگاه فرهنگیان استان یزد، مشکل کمبود نیرو در استان برطرف شود.

معاون پژوهش و برنامه‌‌ریزی آموزش و پرورش استان یزد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم همین تعداد نیرو را بر اساس نیاز آموزش و پرورش و بر اساس عدالت آموزشی در میان مناطق مختلف استان یزد تقسیم‌بندی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آزمون ضمن خدمت معلمان در دوره‌های تخصصی و عمومی اظهار داشت: این آزمون‌ها با استفاده از روش‌های مختلف برگزار می‌شود و محتواهای آموزشی از طریق نرم‌افزار، لوح فشرده، کتاب و … در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.


برای دانلود نمونه سوالات مناسب برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94 اینجا را کلیک کنید