دوره آموزشی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش , نحوه برگزاری دوره آموزشی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش


سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره دوره آموزشی یک ساله پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه تربیت حرفه‌ای معلمان با تمرکز بر شیوه‌های آموزش، سنجش و… در دانشگاه فرهنگیان تدوین شده و به زودی تصویب می‌شود.

محمود مهرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره احتمال کاهش پذیرش داوطلبان کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان به علت هزینه‌های بالای آن اظهار کرد: هیچ وجه چنین بحثی اگر مطرح باشد معتبر نیست. هزینه کردن در زمینه تربیت معلم از هزینه کردن در تعلیم و تربیت اگر اهمیتش بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

-- سایت دانلود منابع عمومی و تخصصی آموزش و پرورش 1394 -- اینجا را کلیک کنید

وی افزود: بحث ما استفاده از شیوه‌های کارآمد تربیت معلم است نه هزینه‌ها. قبول نداریم در منابعی که باید صرف تعلیم و تربیت معلمان شود، صرفه‌جویی کنیم. باید مدیریت منابع به گونه‌ای باشد که بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه رفتن به سمت روش‌های نوین و جدید است که می‌تواند باعث تربیت معلمان با کفایت‌تری بشود، درباره شرایط گذراندن دوره آموزشی یک ساله پس از قبولی در آزمون استخدامی عنوان کرد: جذب افراد به آموزش و پرورش موکول می‌شود به موفقیت آنها در برنامه یک ساله که آن را در دانشگاه تدوین کردیم و در آینده نزدیک تصویب می‌شود. برنامه تربیت حرفه‌ای معلمان با تمرکز بر شیوه‌های آموزش، سنجش، استفاده آی‌تی، تکنولوژی و… که برنامه خوب و قابل دفاعی است اجرا می‌شود.

-- سایت دانلود منابع عمومی و تخصصی آموزش و پرورش 1394 -- اینجا را کلیک کنید