تهران میزبان روسای آموزش و پرورش - اخبار استخدامی 8 مرداد /

به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پروش 94 / رییس ستاد مرکزی سی و دومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور به موضوعات کارگروه های تخصصی اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه، راهکارهای توسعه و ارتقای سلامت و تربیت بدنی دانش آموزان، نقش فضاهای آموزشی و پرورشی در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و اقتصاد آموزش و پرورش و معیشت معلمان از جمله این موضوعات است.

ناصری زنجانی همچنین راهکارهای چابک سازی نظام اداری و کاهش تمرکز در آموزش و پرورش، نحوه انتخاب معلمان نمونه در برنامه ششم توسعه، همسویی محتواهای آموزشی با برنامه درسی ملی، راهکارهای توسعه عدالت آموزشی و پرورشی و بررسی شیوه های موثر در پرورش صحیح دانش آموزان را از دیگر موضوعات قابل بحث و بررسی در کارگروه ها عنوان کرد.

با برگزاری این اجلاس تلاش بر این است تا ضمن مطرح کردن اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه و جلب مشارکت های مردمی، از نظرات و تجربیات جدید مدیران و روسای شهرستان ها و استان ها نیز بهره گرفته شود.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دبیرخانه دائمی اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور که از سال گذشته شکل گرفته در فراخوانی از همکاران فرهنگی خواست تا آخرین و جدیدترین یافته های خود در رابطه با مسایل مختلف تعلیم و تربیت را در اختیار دبیرخانه قرار دهد.


هنوز شرایط برگزاری این آزمون اعلام نشده اما اطلاعیه آن حداکثر تا دو روز آینده منتشر می شود.


وی ادامه داد: سهمیه های در نظر گرفته شده برای هر استان را مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تعیین می کند.


دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94