کاربری : معصومه غلامی

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۱۲:۱۳

    کد دیدگاه : 468266

    یلام کسی میدونه آموزش پرورش کسایی که در رشته فنی حرفه ای درس خونه رو قبول میکنه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😕
    ۰+ پاسخ

    کاربری : سارینا

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۱۱:۲۱

    کد دیدگاه : 468209

    سلام دوستان
    همگی اعتراض کنید که بلکه این شرایط بومی بودن رو تغیر بدن
    ۱+ پاسخ

    کاربری : ناشناس

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۱۱:۱۹

    کد دیدگاه : 468206

    پاسخ

    منم پارسال این موقع برا آمون تامین اجتماعی داشتم درس میخوندم و با اینکه یه نفر تو پست سازمانی که شرکت کردم میخواست و هیچ سهمیه ای هم نداشتم تمام تلاشمو به کار بستم که حتما نفر اول بشم چه شور و شوقی داشتم :( بعد اعلام خدا رو شکر نفر اول شدم اما سازمان تامین به یکباره متن آگهیشو دستکاری کرد و به فرزندان همکارش ۱۵ نمره داد و من با اینکه ۱۳ نمره از همه جلو تر بودم با اخلاف ۲ نمره نفر دوم شدم
    من که نفر اول آزمون بودم منتظر رای دیوان عدالت اداری هستم و کسی که واقعا حقش نبود سه ماهه که سر کاره و از زندگیش لذت میبره
    ۱+ پاسخ
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۲۸ ۱۲:۴۵:۲۹ پاسخ

        دوست عزیز قانون مذکور در استخدامی تأمین که با اعتراض دوستان لغو شد و افراد کنار گذاشته شده دوباره برگشتند به روند استخدامی.

    کاربری : لیلا

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۱۱:۱۸

    کد دیدگاه : 468205

    سلام. خانمی برای آزمون گرافیک شرکت کرده؟ در غرب کشور. کرمانشاه و ….
    ۰+ پاسخ

    کاربری : ناشناس

    ارسال : ۹۴/۰۵/۲۸

    ساعت ارسال : ۰۲:۰۶

    کد دیدگاه : 467988

    پاسخ

    سلام ادمین
    کمیسیون امروز تصویب کرد که مربیان پیش دبستانی که تا سال۹۰/ ۹۱ سابق کاری دارند حق التدریسی بشن شما اطلاع دارید که باید چند سال سابقه کاری داشته باشند؟؟؟؟
    ۰+ پاسخ
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۲۸ ۰۹:۵۸:۲۷ پاسخ

        خبر مذکور در رسانه های نوشتاری منتشر شده دوست عزیز؟
            نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۲۸ ۱۴:۳۳:۱۸ پاسخ

            به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان با تغییر دستور صحن علنی مجلس و رسیدگی با اولویت طرح ابلاغ یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را به تصویب رساندند.

            وکلای ملت پس از تصویب این تغییر دستور، کلیات طرح مذکور را با ۱۰۵ رای موافق، ۵۱ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب رساندند.

            وکلای ملت در جزئیات این طرح نیز مقرر کردند یک تبصره به شرح زیر به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۵ مهر ۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن الحاق شد.

            براساس این تبصره وزارت آموزش و پرورش مکلف شد مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خریدخدمات آموزشی (گروه‌های تسریع‌شده با شرایط مندرج در تبصره ۹) را که در اولویت استخدام قرار دارند، بدون رعایت ماده ۸ قانون مذکور تا زمان اجرای قانون الحاق ۲ تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش به صورت حق‌التدریسی به کار گیرند. طبق این مصوبه، مقرر شد بار مالی ناشی از این امر در حد سقف حق‌التدریس سالانه از محل حق‌التدریس کارکنان رسمی وزارت آموزش و پرورش تامین شود.

            وکلای ملت در این طرح مصوب کردند که این قانون از تاریخ اول مهر سال جاری لازم‌الاجرا است.

            وکلای ملت جزئیات این طرح را با ۱۱۳ رای موافق، ۴۰ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب رساندند.