بحثو گفتگو در مورد مفاد آزمون استخدامی اموزش و پرورش سال 94




سلام من در رشته دبیری ریاضی شرکت کردم آیا باید به جز دروس تخصصی ریاضی دروس تخصصی مدارس ابتدایی و متوسطه که شامل روانشناسی رشد و … هست رو هم بخونبخونم لطفا جواب بدین
۰+
پاسخ....

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۹ ۲۰:۲۲:۳۸
    پاسخ

    مواد آزمون تخصصی هر رشته در جدول پیوست شده درج شده است دوست عزیز

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۹

ساعت ارسال : ۱۰:۴۷

کد دیدگاه : 456751

پاسخ

من مهندس عمران گرایش عمران در ارومیه هستم میخواستم بدونم گزینه ای برا شرایط من هست
۰+
پاسخ

    نقل قول : محمد امیریدر : ۹۴/۰۵/۱۹ ۱۲:۰۲:۴۱
    پاسخ

    جهت مشاهده جدول رشته ها و شغل های مورد نیاز روی لینک زیر کلیک نمایید
    http://www.up.iranjoman.com/images/uq46bjd03mjcdnkiyc0c.pdf

کاربری : میثم رمضانزاده

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۸

ساعت ارسال : ۰۶:۰۷

کد دیدگاه : 454995

من با مدرک کاردانی معماری و۲۶سال سن و معافیت سربازی آیا میتوانم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟
۰+
پاسخ

کاربری : مقدم

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۸

ساعت ارسال : ۰۰:۵۴

کد دیدگاه : 454869

پاسخ

با سلام.من مربی پیش دبستانی با هفت سال سابقه کار در دبستانهای دولتی و کارشناس رشته ادبیات فارسی همه شرایط شرکت در ازمون را دارم .اما تنها مشکل شرکت بنده در ازمون عدم وجود رشته من در چارت اعلام شده توسط شهر بومی خودم میباشد.ایا من میتوانم در رشته دیگه در شهر خودم یا رشته خودم در شهر غیر بومی دیگر شرکت کنم؟؟با تشکر.
۰+
پاسخ

    نقل قول : محمددر : ۹۴/۰۵/۱۹ ۰۱:۳۵:۰۹
    پاسخ

    لطفا یکی جواب بده
    من مهندس برق- شبکه های انتقال توزیع هستم
    واسه لیسانس الکتروتکنیک زده مهندس برق _ قدرت
    نمیدونم میتونم شرکت کنم یا نه؟؟؟؟؟؟
    تماس گرفتم اشغال همش شمارشون
        نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۹ ۰۲:۵۷:۴۱
        پاسخ

        دوست عزیز موارد و رشته های درج شده در آگهی استخدامی باید عیناً رعایت شوند. اگر رشته شما دارای گرایش هست باید نام رشته با گرایش مربوطه عیناً در آگهی درج شود. در مواردی که رشته ای با تمام گرایش ها مورد پذیرش باشد عبارت “تمام گرایش ها” در مقابل رشته ثبت میشود و در صورت عدم ثبت عبارت “تمام گرایش ها” امکان شرکت با گرایش هاس ثبت نشده وجود ندارد.




سلام ببخشید من رشته ام الهیات است هم مربی دینی وهم مربی پرورشی رشته ما را می خواهد آیا هردو(مربی دینی ومربی پرورشی) را می توانم شرکت کنم یا فقط یکی از آنها را می توانم شرکت کنم لطفا راهنمایی ام کنید
۰+
پاسخ

کاربری : بخشی

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۷:۳۳

کد دیدگاه : 454159

سلام ازکجاببینم مرکزی چندتا نیرو خانم تو رشته کامپیوتر میخواد؟ممنونم
۲+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۷:۳۲

کد دیدگاه : 454158

پاسخ

شاید من سوالمو بد پرسیدم من لیسانس دارم ورشته منو میخوان و خانم هستم متولد ۱۷ ۶ ۶۳ همه شرایطشو دارم فقط نمیدونم با این تاریخ تولد میتونم یا نه نمیتونم دفترچه وتهیه کنم
۰+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۸:۲۲:۲۰
    پاسخ

    سن شما باید ۳۰ سال باشد دوست عزیز. اضافه بر سی سال مورد پذیرش نخواهد بود. سن شما الان ۳۱ سال است

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۷:۲۴

کد دیدگاه : 454148

من همه شرایطشو دارم لیسانس ورشته منو هم میخوان ولی متولد ۱۷ ۶ ۶۳ خانوم خواهشها بگید من میتونم شرکت کنم چون سن من سی واخورده هست
۰+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۷:۱۷

کد دیدگاه : 454138

شاید من سوالمو بد پرسیدم من لیسانس دارم ورشته منو میخوان و خانم هستم متولد ۱۷ ۶ ۶۳ همه شرایطشو دارم فقط نمیدونم با این تاریخ تولد میتونم یا نه نمیتونم دفترچه وتهیه کنم
۰+
پاسخ

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۷:۰۳

کد دیدگاه : 454111

پاسخ

خواهشها جواب منو بدین فقط اره یا نه من متولد ۱۷ ۶ ۶۳ ام من میتونم شرکت کنم از نظر سنی مشکلی ندارم
۰+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۰۵:۴۵
    پاسخ

    برای سن شرایطی در نظر گرفته شده است. مانند اضافه شدن مدت خدمت سربازی به حداکثر و سن شرط شده برای مقاطع مختلف. این موارد با آره و نه قابل پاسخ نیستند دوست عزیز . باید به صورت دقیق آگهی رو یک دور مطالعه کنید

کاربری : عرفان

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۵:۱۳

کد دیدگاه : 453862

سلام رشته جغرافیا شامل نمیشه
۰+
پاسخ

    نقل قول : محمد امیریدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۱۵:۳۵
    پاسخ

    جهت مشاهده جدول رشته ها و شغل های مورد نیاز روی لینک زیر کلیک نمایید
    http://www.up.iranjoman.com/images/uq46bjd03mjcdnkiyc0c.pdf

کاربری : فولادوند

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۳:۴۱

کد دیدگاه : 453617

پاسخ

سلام خسته نباشید
من کارشناسی ارشد علوم محیط زیست دارم آیا میتونم واسه دبیر زیست یا دبیرعلوم شرکت کنم یابایدحتمارشته زیست باشه
۱+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۵:۱۷
    پاسخ

    هر رشته ای که در جدول درج شده باید رعایت شود.

کاربری : حسینی

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۱۰:۰۳

کد دیدگاه : 452921

پاسخ

با سلام و خسته نباشید.یه سوالی داشتم از حضورت امکان اینکه بنده با مدرک فوق لیسانس مطالعات زنان در آزمون شرکت کنم هست؟مدرک لیسانس من علوم اجتماعیه.منتهی سنم بالای ۳۰ ساله.آیا بنده مجاز به شرکت در آزمون هستم.ازونجایی که برای مطالعات زنان که از رشته های فراموش شده برای استخدامه کدی هم نداره میتونم با کد مطالعات خانواده شرکت کنم؟
۲+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۹:۴۱
    پاسخ

    شما با مدرک کاردانیتون هم میتونید شرکت کنید به شرط رعایت تمامی موارد ذکر شده در آگهی
    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۵۸:۴۰
    پاسخ

    ببخشید با مدرک کاردانی؟؟؟؟؟من سنم بالای سی ساله و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دارم.سوالم یه چیز دیگه بود با کارشناسی ارشد مطالعات زنان میتونم شرکت کنم؟

کاربری : ناشناس

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۷

ساعت ارسال : ۰۱:۲۳

کد دیدگاه : 452469

پاسخ

سلام،ببخشید من رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت وابادانی روستاهاروخوندم،میتونم شرکت کنم؟اکثریت گرایشهای رشته کشاورزی بود تو لیست رشته ها ولی خبری ازگرایش مانبود
۰+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۰۳:۴۷
    پاسخ

    اگر گرایش شما درج نشود خیر متأسفانه

کاربری : حکیمه

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۲۳:۵۲

کد دیدگاه : 452282

پاسخ

سلام من ۲۸سال دارم فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی ام میتونم تو ازمون شرکت کنم لطفا پاسخ بدهید؟
۱+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۰:۲۵
    پاسخ

    در آگهی برای فوق دیپلم ۳۰ سال شرط شده منتها در اخبار ۲۵ سال ذکر شده. خبرها و موارد در این رابطه متناقض به نظر میرسد!

کاربری : غفوری

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۲۰:۱۳

کد دیدگاه : 451851

پاسخ

با سلام خدمت مدیر محترم لطفا راهنمایی بفرماییدمولفین منابع تخصصی را ازکجامیتونیم به دست بیاریم
۰+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۲۱:۱۰:۱۲
    پاسخ

    این مورد مثل کنکور ارشد میمونه دوست عزیز. کتاب خاصی مطرح نیست منتها هرچه سعی کنید کتابهای معتبر و جامع تر از مولف خوب رو تهیه کنید مطالعه شما کامل تر خواهد بود

کاربری : فاطمه

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۱۵:۲۷

کد دیدگاه : 451194

پاسخ

با اهداء سلام حضور شما مدیر محترم
ببخشید چطور آگاهی پیداکنیم نسبت به تعداد موارد خواسته شده . مثلا من که رشته ی زبان انگلیسی هستم در شهر بوشهر چند نفر رو میخوان .
یه لینک رو معرفی فرموده بودید شما اما هر با مراجعه کردم سرور مشکل داشت .
لطفاً راهنمایی بفرمایید . متشکرم
۱+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۱۶:۱۷:۴۶
    پاسخ

    سلام
    الان این رو چک کنید مشکل شلوغی سرور رفع شده:
    http://iranestekhdam.ir/wp-content/uploads/2015/08/emp94.pdf

کاربری : مهرزاد

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۱۴:۲۷

کد دیدگاه : 451014

پاسخ

با عرض سلام من یک سوال دارم اگر جواب بدید ممنون میشم،افرادی که دانشگاه رو تموم کردن و هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها از دانشگاه صادر نشده بخاطر تعطیلات تابستانی آیا امکانش هست که در آزمون استخدامی شرکت کنند.
۱+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۱۵:۵۶:۱۰
    پاسخ

    مورد تاریخ فراغت از تحصیل اگر رعایت شود مشکلی نیست

کاربری : زهرا

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۱۳:۲۷

کد دیدگاه : 450792

پاسخ

باسلام من متولد ۶۰ دارای مدرک لیسانس هستم ایا متوانم شرگت کنم
۰+
پاسخ

    نقل قول : ناشناسدر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۲۳:۲۴:۲۷
    پاسخ

    سلام.نه نمیتونین شرکت کنین چون کمتر از سی سال میتونن ثبتنام کنن با مدرک لیسانس………:o
    نقل قول : فریبادر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۲۳:۳۸:۰۰
    پاسخ

    سلام.نه نمیتونین شرکت کنین چون کمتر از سی سال میتونن ثبتنام کنن با مدرک لیسانس………:o

کاربری : حسن

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۱۳:۲۲

کد دیدگاه : 450772

سلام
تولیدات گیاهی شامل چه رشته هاییست
ممنون
۶+
پاسخ

کاربری : سونیا احمدی

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۶

ساعت ارسال : ۱۳:۱۲

کد دیدگاه : 450737

پاسخ

سلام گرافیک باید چه مقطع تحصیلی داشته باشه؟
من فوق دیپلم دارم و الان در مقطع کارشناسی هستم فقط پروژه مانده می تونم با کارشناسی ثبت نام کنم؟
۲+
پاسخ

    نقل قول : adminدر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۱۳:۵۲:۵۲
    پاسخ

    جدول رشته هارو دانلود کرده و مطالعه کنید در داخل جدول مقاطع درج شده است

کاربری : پریا

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۵

ساعت ارسال : ۱۶:۴۲

کد دیدگاه : 447303

پاسخ

پس کی مواد آزمون و رشته های موردنیاز رو اعلام میکنید؟
۱+
پاسخ

    نقل قول : پشتیبان سه (امین احمدزاده)در : ۹۴/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۷:۲۳
    پاسخ

    با سلام
    طی امروز اعلام خواهد شد
    نقل قول : محمدرضادر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۳:۴۱
    پاسخ

    درسته

کاربری : د- حسینی

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۵

ساعت ارسال : ۱۶:۲۲

کد دیدگاه : 447203

سلام من مدرک فوق لیسانس را از یکی از دانشگاههای خارج دارم که دانشگاه نیز مورد تایید وزارت علوم میباشد. ولی هنوز برای معادل سازی مدرکم اقدام نکردم. لیسانس رو از دانشگاه داخل ایران گرفتم. به نظر شما من با کدام مدرکم جهت ثبت نام اقدام کنم؟ با مدرک فوق لیسانس خارج یا لیسانس؟
۱+
پاسخ

کاربری : الهه

ارسال : ۹۴/۰۵/۱۵

ساعت ارسال : ۱۲:۲۰

کد دیدگاه : 446269

پاسخ

من متولد ابان ۱۳۶۴ هستم میتونم تو ازمون شرکت کنم
۳+
پاسخ

    نقل قول : محمد امیریدر : ۹۴/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۴:۵۵
    پاسخ

    – حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۲۵، لیسانس ۳۰، فوق لیسانس و بالاتر ۳۵ سال.
    تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و محاسبه سن داوطلبان، آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.
    میتونید سن دقیقتون و در این سایت محاسبه کنید:
    http://www.taghveem.ir/age/
    نقل قول : محمدرضادر : ۹۴/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۱:۴۴
    پاسخ

    نمیدونم